Caliber Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hei. Skal dremle noen 120mm hull i toppanelet på mitt lian li pc-71, og lurte på beste måten å demontere dette panelet, samt feste det igjen. Alle svar mottas med takk! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 kanskje den er festet med popnagler.. de borrer du ut med 3,2mm bor hvis jeg ikke tar helt feil. så kan du nagle fast igjen, eller skru med skruer Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Demontere? åffer det? ikke bare å robbe heile driden? også borre inn en sånn hull? ;O) Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Demontere? åffer det? ikke bare å robbe heile driden? også borre inn en sånn hull? ;O) plz Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 kanskje den er festet med popnagler.. de borrer du ut med 3,2mm bor hvis jeg ikke tar helt feil.så kan du nagle fast igjen, eller skru med skruer Det er nok den beste løsnigen, hvis du ikke har 3,2mm bor kan jeg ta det med neste gang jeg er på besøk hos deg. Kan også ta med noen poppnagler :-) Kuffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå