D4rkY Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 I Lang tid nå har jeg hatt et veldig irriterenes problem... Pcen bare restarter av seg selv Jeg har prøvd å Formatere, men det hjalp ikke Så jeg lurer på om noen av dere vet hva som forutsaker problemet... Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) mulig den er varm? Sjekke hav temp vakten i bios står på. Sjekke at vifte på cpu etc går rundt.. adware er også en mulighet, men siden du har formatert så er vel den ute av verden. Endret 27. desember 2004 av Blacki Lenke til kommentar
D4rkY Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Alle vifter fungerer helt fint..... Men nå har jeg ikke så mye greie på data, så jeg vet ikke hvordan jeg skjekker om temp vakten er på... Lenke til kommentar
D4rkY Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Forsøkte foresten å bytte Minne... og da restartet ikke pcen på 1 uke.. Endret 27. desember 2004 av Ripper2 Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Forsøkte foresten å bytte Minne... og da restartet ikke pcen på 1 uke.. feil på minne brikker er ganske vanlig. hVilke minne er det? og hvilket hk? Tempvakt finner du i bios. Se i hk manual. (om du ikke har den så kan den sikkert lastes ned oss produsent som pdf fil). Finnes også temp progrmamer som kan brukes i win. Endret 27. desember 2004 av Blacki Lenke til kommentar
D4rkY Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Vet ikke hvilket minne jeg hadde før men nå har jeg Corsair. HK er vel et ABIT-VT7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå