monzilla Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg vurderer å selge følgende komponenter. De er kjøpt romjulen i fjor, og ingenting har vært overklokket eller på noen måte røft behandlet. Intel P4 2,6 ghz Northwood 800mhz Abit AI7 HK 2 x 256 mb RAM twinmos Hvor mye bør jeg få solgt dette for? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg vurderer å selge følgende komponenter. De er kjøpt romjulen i fjor, og ingenting har vært overklokket eller på noen måte røft behandlet. Intel P4 2,6 ghz Northwood 800mhz Abit AI7 HK 2 x 256 mb RAM twinmos Hvor mye bør jeg få solgt dette for? CPU: Nåværende nypris: ca 1100kr, bruktpris: ca 800kr Hovedkort: Nåværende nypris: ca 750kr, bruktpris: ca 500kr Ram: Nåværende nypris: ca 600kr, bruktpris: ca 400kr Totalt ca 1700 kr (NB. Nyprisen på CPU'en må sees i forhold til konkurrerende P4'er siden akkurat denne modellen er utgått og vanskelig å få tak i) Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 så da kan jeg selge det til en tjommi for 1700 kroner uten å få dårlig samvittighet med andre ord. Takk for skikkelig svar. Ha en videre fin kveld monz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå