OpusNR1 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) God jul og godt nytt år til alle dere der ute i de tusen hjem! Etter at jeg fikk litt penger i julegave har jeg bestemmt meg for å få et nytt skjermkort i hus. Jeg har lest mye på forumet nå og klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal kjøpe. Først tenkte jeg å kjøpe et 6800 LE / 6800 og prøve lykken med softmodding til 16 pipelines, men så kom jeg over dette kortet: ASUS V9999 Geforce 6800 GT 128 MB Det er et 6800 med GT kjerne så da slipper jeg å softmodde. De har det som demovare på komplett (bare kort, ingen bundle) så jeg lurte på om jeg går glipp av noe viktig i den bundelen eller er det bare skrot man vanligvis får med? (Det er 300kr billigere, noe som gjør det billigere en 6800) Takker for svar (og kanskje andre forslag til kort jeg kan kjøpe?) Endret 27. desember 2004 av OpusNR1 Lenke til kommentar
apwr Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg ville definitivt gått for det kortet du linket til. Du går heller ikke glipp av noe nevneverdig ved å utelate bundelen. Eneste lille minus med dette kortet er kanskje at de 128 siste megabytene mangler, men men. Mye ytelse for pengene uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå