Ingar Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Det er masse innlegg på forumet med skrivefeil. Det har sikkert lurt seg inn en i mitt innlegg også. Forumet har jo mange moderatorer, kan ikke de begynne å editere og rette på alle skrivefeilene de kommer over? edit: kanskje man skal begynne å rapportere skrivefeil hvis man ser noen? Endret 27. desember 2004 av INGaR Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Sorry, men rapportering av skrivefeil er ein av dei desidert dårligaste ideane eg har høyrt på lenge. Moderatorane har andre ting å drive med enn å rette andre sine stavefeil. Og så er jo ikkje stavefeil av enkeltord noko stort problem her på forumet, IMHO. Det er eit større problem med innlegg som er uforståelige på grunn av mangel på rettskriving, og dette er jo ikkje eit problem som er lett å få bukt med. Eg er personlig generell motstandar av å rette folk når det gjeld skrivefeil, sidan det ofte kan virke svært demoraliserande for dei som blir retta på, spesielt om ein ofte skriv feil. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 QUOTE (INGaR @ 27/12/2004 : 16:41) Det er masse innlegg på forumet med skrivefeil. Det har sikkert lurt seg inn en i mitt innlegg også. Forumet har jo mange moderatorer, kan ikke de begynne å editere og rette på alle skrivefeilene de kommer over? Tja, mulig det har sammenheng med at det er ufattelig tidkrevende og det at de har andre ting å gjøre? Tror iallfall det ... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det hadde tatt eeeenorm tid! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Og ikke minst. Hvilken moderator hadde giddet dette ubetalt? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 sluttop da.. herrejesus å petimetere noen er. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 ja vel, dårlig forslag. Skyt meg. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Som dere kansje har fått med dere har vi lagt inn automatisk omskriving av enkelte ord, så det får hjelpe litt hvertfall. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 uealand er en kjernekar Ganske morsomt egentlig Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg stiller meg svært kritisk til at man velger å endre betydningen av ordet med denne sensureringen. Det er unektelig morsomt å se ordet kjernekar når man vet hva den egentlige intensjonen med innlegget var, men det endrer ikke det faktum at man er sensurert på det groveste. Hvis målsetningen her er å fjerne obskøniteter, så er det helt greit, men det er ganske langt fra situasjonen slik den fremstår idag. Sensuren bør være av en slik grad at den ikke radikalt endrer innholdet i innlegget. Samtidig bør det foreligge informasjon om at innlegget faktisk er endret/sensurert av andre enn forfatteren. Derfor vil jeg anmode om at sensuren heller består av en rekke asterikser så lenge det ikke er snakk om å rette elementære skrivefeil. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Først vil jeg si at mitt forige innlegg ikke hadde noen mening. Altså ueland er ikke en idio t. ON-Topic: Hvis jeg skal fortelle om en person som jeg mener er en idio t. Altså ikke at dette vil omhandle en forumbruker så mener jeg dette blir litt teit. Kanskje heller ta et annent ord. Faen=søren osv. Endret 3. januar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
toretors Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Skal man bruke asterikser kan man like greit bare kutte ut hele opplegget, til og med en 3-åring klarer å gjette seg til hva **** skal være. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Denne idéen ble bare for dum! Tror du virkelig noen gidder å rette på skirveleifer? Det blir faktisk ganske mye. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 jeg har nåk med mine egene skrviefeils. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det er vel snakk om å legge inn stavekontroll i IPB 2? Altså neste forum. Eller har jeg drømt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det hadde i så fall vært verdas kjedeligste jobb...huffameg. Folk må klare å fikse sine leife sjølv. Rette på ein feil i overskrifta derimot synest eg dei burde gjere. Som å endre "Tadeon" til "Radeon" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg