Gå til innhold

Tråden om flodbølgekatastrofen


posse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dette bildet sier et eller annet:

 

http://img145.exs.cx/img145/1879/ruumiita4ft.jpg

Ja, det sier meg noe; se på dem! :ohmy:

 

Så vidt jeg kan bedømme hadde fleste av dem som ligger der forsatt levd om det hadde vært skikkelig kriseberedskap der nede

 

- pang sa det, dem ble slått bevistløs og blir liggende med hode under vann :cry:

 

Jeg skal spise min hatt om ingen av disse på dette bilde kunne blitt reddet hvis noen hadde handlet.

Endret av Dasset
Lenke til kommentar
det er 430 NORSKE folk som er savnet  :thumbdown:  :(

Jo, men jeg ville tro de fleste av også de 1440 hadde gitt livstegn fra seg på noen måte nå om de var ok? Men får håpe det er en feil bedømmelse

Det er jo ikke alle som vet at de er etterlyst. Kunne vell tenkes at de ikke har kommet på tanken med å si at de var ok. Selv har jeg vært flere ganger i utlande. Hvor det har gjedd naturkatastrofer uten at jeg har sakt til familie at jeg var ok.

Lenke til kommentar
Er ei øygruppe utenfor Indonesia der det lever +/- 100 000 der ingen veit om nokon har overlevd. Dette øysamfunnet lå enda nærmare Episenteret en det Indonesia var.

 

 

Viss det viser seg at bølgene har "feid" over desse øyene og. Vil dødstalet stige betraktleg.

Må quote meg sjølv pga. feil. den næraste øygruppa var det 100 000 folk på, denn lå 6 mil frå Episenteret, mens litt lengre bortre ligg det ei øygruppe ned heile 500 000 innbyggarar. Trur at dødstalet kan stige over 250 000 personar desverre.

Lenke til kommentar
Vis din solidaritet med ofrene i Sør-Asia, og tenn ett lys for de som har mistet sine venner, familiemedlemmer, medborgere av verden.

 

Tenn ett lys: http://tsunami.gamebase.no

Har lagt til noen nye "tjenester" den ene er en lang liste over hjelpeorganisasjoner over hele verden som du kan støtte og den andre er en søkemotor med mulighet for søking i pasientlistene.

Din side eller? isåfall er dette ett godt tilltak :)

 

Vil også få takke alle som har bidrat med linker til div. sider..

Endret av posse
Lenke til kommentar
Har ikke hørt noe om at Usa og andre store nasjoner har satt i gang noe hjelpearbeid. Tipper hjelp kan komme mye fortere viss de hadde giddet. Virker som det går veldig treigt.

 

En akutt mangel på rent drikkevann i hele regionen gjør problemet enda større. En amerikansk hangarskipgruppe er på vei til området, med seg har de forsyningsskip med 1,5 millioner liter drikkevann og mulighet til å lage drøye 300000 til om dagen.

 

Et transportfly fra det amerikanske flyvåpenet har landet med tepper, medisin og 80000 likposer til regionen som mangler alt, Ache i Indonesia.

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...