Gå til innhold

Tråden om flodbølgekatastrofen


posse

Anbefalte innlegg

ok, Jeg er mot flodbølger da.

Og jeg er mot TV2 også, jeg er mot at de hetser Kongen fordi de mener han gjør for lite.

For lite som TV2 kan filme og vise på TVen, slik at de får velt seg i katastrofen.

TV2 er likplyndrere.

TV2 sier at barna som er forsvunnet er kidnappet av pedofile, og fortsetter å skape angst og forverrer tragedien til de som har mistet noen.

TV2 er ikke imot flodbølger, de elsker slikt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok, Jeg er mot flodbølger da.

Og jeg er mot TV2 også, jeg er mot at de hetser Kongen fordi de mener han gjør for lite.

For lite som TV2 kan filme og vise på TVen, slik at de får velt seg i katastrofen.

TV2 er likplyndrere.

TV2 sier at barna som er forsvunnet er kidnappet av pedofile, og fortsetter å skape angst og forverrer tragedien til de som har mistet noen.

TV2 er ikke imot flodbølger, de elsker slikt!

Ordene er som tatt ut av min munn.

 

De tjener sikkert masse penger på det, og det utnytter de skikkelig!

Med ekstrasendinger hver halve time hver eneste dag i julen og invtervjuer av overlevende gjør så man nesten blir litt deprimert.

 

De som også later til å tjene penger på dette er VG og Dagbladet. I over en uke har forsidene vært de samme. Nå har de vel snart intervjuet alle overlevende pluss alle rundt som har mistet noen.

 

Det er en forferdelig sak og media er jo så klart viktig, men et sted går grensen

Lenke til kommentar
Ok i dag fikk jeg nesten hele klassen i mot meg da jeg sa at jeg var i mot at priv. personene nedi landene dær skal få penger..

 

det jeg mener med det er:

at jeg ikke er for at privat personer sitter på rumpa og motar penger,

jeg vil at staten skal evt. bygge sykehus/bygge plasser osv. dær innbygerne kan jobbe og

tjene pengene som de fortjener etter å ha jobbet..

og jeg syns at rødekors waster penger på reklamer

Jeg tviler på at hjelpearbeidet foregår ved at Røde Kors dumper pengesekker på lokalbefolkningen.

Samme her.

Lenke til kommentar

Bare for og nevne det. I går var det 20 meter bølger ute i skagerak. Ifølge noe svensk vær varsel, er litt usikker på når det var.

 

En veninne av meg var der nede men de ble på hotelet pga søsteren hadde hotelarrest :p. Men hadde det ikke verdt for det så hadde de verdt på stranden når bølgen kom.

 

En i klassen min skulle også være på stranden i Phuket sammen med noen andre de kjente men de fikk vite om noen kjente av dem som var noen Km unna så de dro dit.

 

Fetteren av en kamerat av meg og hans familie skulle ut på en kjent dykke øy (En kjempe lav øy kjent for kjempe bra dykking, der omtrent alle som var der Omkom). Men han forsov seg så de rakk ikke båten ut der.

 

En annen familie som jeg ikke kjenner så godt til mista sin 8år gamle sønn, stakkaren lå død i jungelen. :(

 

Så noen har hatt flaks og andre har det gått riktig dårlig med.

 

Jeg er fra nøtterøy var vell herfra det var mest savnede.

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...