sull Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hei jeg lurte på hvofor Sennheiser PC 155 øretelefonene koster dobbelt så mye som Sennheiser PC 150? Er det pga de er USB, og er det så stor forskjell? Lenke til kommentar
Arghhhh Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ja fordi headset me usb har integrert lydkort og koster derfor mye mer. Veldig praktisk for di som har dårlig lydkort. Lenke til kommentar
sull Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 men er det praktisk talt samme headsettet? Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 men er det praktisk talt samme headsettet? Det er nøyaktig samme lydkvalitet i headsetene, foruten som nevnt at pc155 har et integrert lydkort. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Så PC150 er bedre enn PC155 hvis man har et high end lydkort og bra forsterker? Lenke til kommentar
sull Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 forreste: er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe dette headsettet før nyåret. Å slippe frakt er ikke et must, men d hadde vært bra Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Mener Netconnection.no har de inne, men menuen deres er litt teit, så søk på "senn" så kommer de opp Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Så PC150 er bedre enn PC155 hvis man har et high end lydkort og bra forsterker? Du er ikke nødt til å bruke det lydkortet som følger med da Lenke til kommentar
sull Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 jeg har et innebygget lydkort i mitt msi k8n neo fsr hovedkort. Er dette noe bra lydkort ? noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
idos Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Integrerte lydkort holder som regel ikke samme lydkvalitet som PCI-kort.. Merket stor forskjel fra integrert til 5.1 live og fra live til Audigy 2 .. så liker du god lyd bør du legge litt penger i det. Audigy 2 duger for meg enn så lenge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå