Wade Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Har sett ut et kabinett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305233&cks=PRL Har ingen erfaring med skyhawk. Kabinettet ser helt greit ut og er dessuten i aluminium. Er det andre kabinetter i samme prisklasse som anbefales foran dette? Noen som har et slikt kabinett? *fiksa URL'en for deg* hilsen el-asso Endret 31. desember 2004 av el-asso Lenke til kommentar
-Sarion- Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Har ikke noe erfaring med det kabnett, men dette er vertfall bra. Koster riktig nok 150 spenn mer, men det er verdt det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Det kabinettet der er dårlig. Dårlig plastikkfølelse, teit vifteløsning i bakenden av kabinettet og liten plass. (Sky Hawk) Endret 27. desember 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Nvidia_boy Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Vel, har dette H600B kabinettet selv. Skal være enig md at d er teit vifteløsning. Og muligens litt dårlig plass.. Men d tåler mye, og har generelt veldi god kvalitet. Lett å operere i og ingen skarpe kanter. Kan få kjøpt sidedør md vindu til d oxo. Kan ta ut harddisk brønnene ved hjelp av en lås. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Vel, har dette H600B kabinettet selv. Skal være enig md at d er teit vifteløsning. Og muligens litt dårlig plass.. Men d tåler mye, og har generelt veldi god kvalitet. Lett å operere i og ingen skarpe kanter. Kan få kjøpt sidedør md vindu til d oxo. Kan ta ut harddisk brønnene ved hjelp av en lås. Jeg tenkte på Sky Hawk, som har en litt teitere løsning, imo. Men, H600B har rom for forbedringer, f.eks har jeg igjen å finne en vifteplass foran harddisk-rammen i bunn av kabinettet. Der kunne det vært noe, om det ikke hadde vært tilkobling til USB og lyd i front av kabinettet der. Meget dumt. Lenke til kommentar
Wade Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Mulig at skyhawk ikke holder mål... Men hva med dette fra Silverstone? Er ute etter litt "fancy" stil på kabinettet, men ikke for mye plast og dritt Ser for meg denne strømforsyningen. I skyhawk kabinettet vil den havne oppned... tror jeg Vil dette være tilfellet med Silverstone? Lenke til kommentar
Gravstein Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Silverstone er gode kabinett, kraftigt bygd og stilrent. Litt tungen da men... Strømmforsyninga vill ikkje havne oppned i silverstone kabinettet. Lenke til kommentar
Wade Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Noe å utsette på strømforsyninga jeg henviser til? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Den psu'en som du linker til, Wade, er en utrolig god strømforsyning Den har stabile spenninger, yter 400w og er meget stille.. (bare noe av det som trekker opp) Som du kanskje skjønner så sitter jeg med denne 2 meter ifra meg nå, og jeg er kjempefornøyd.. Lenke til kommentar
Wade Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Hehe, tviler ikke:) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jo, en ting til som er verdt å nevne er det at alle ledningene har blitt "sleeved" av northQ, noe som gjør at det ser mye mer ryddig ut inne i pcen Nattinatt.. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Har denne (billigversjonen av den strømforsyningen), og denne koster 250 kr mindre. Er meget fornøyd med den også. Mangler strømkontakter til SATA riktignok, men ikke noe stort problem egentlig. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Har denne (billigversjonen av den strømforsyningen), og denne koster 250 kr mindre. Er meget fornøyd med den også. Mangler strømkontakter til SATA riktignok, men ikke noe stort problem egentlig. Går jo an å kjøpe overganger da, så et reelt problem er det ikke nei Lenke til kommentar
steinhar Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 jeg ser mange som sverger på et stille gående karbinett!!!! men skal en tenke son , så må en gå opp et hakk til fulltoower for det er er måte på hva en skal ha plass i et mid tower , Og i dagens utvikling så må en fulle med litt... OG da er bare fulltower fullverdig .. men for all del ta det dere faller for det er ikke anna en du som bestemmer Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Tror heller det er slik at de fleste greier seg med midi-tower, har selv midi-tower, og her har jeg faktisk plass til 4x5.25", 7x3.5" (1 ekstern, 5intern), og 6 pci-fester. Holder til det meste, og langt mindre stress å ta med seg. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg skal ha Thermaltake Va3000 BWA kabbiset da. Dette har jo sin pris på ca 1300 men kommer med 3 vifter(to 120 og en 90) Dette gir god gjennomluftning. Va300 Bwa kommer med sidevindu(FET!) men kan også fåes uten dette pg da ligger prisen på 800-900. Ensete minuset jeg kan se med disse kabbinettene er at det er en teit løsning for usb,lyd inn/ut,firewire er oppå kabbinettet og ikke forran eller ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå