danielsn Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg tengte jeg skulle prøve å moode litt, men til prosjektet mitt trenger jeg litt plexiglass med en tykkelse på 1 cm. Hvor kan jeg skaffe dette? Lenke til kommentar
-Sarion- Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Har du sjekket hos en glassmester? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Nei, jeg helt blank på akurat dette. Plast går også, vet noen om et sted jeg kan få tak i slikt. Og hvor mye det koster. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=345117 Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg tengte jeg skulle prøve å moode litt, men til prosjektet mitt trenger jeg litt plexiglass med en tykkelse på 1 cm. Hvor kan jeg skaffe dette? Hei du, dette er ikke noe problem. bare kontakt en glassmester, og han årner det vet du ikke hvor glassmestern holdrer til har man alltids en liten stor katalog som er gul Det årner seg skal du se 1cm plexi er tykt... jeg har bare 3mm! <Nudle> Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg må bytte ut baksiden av kabinettet mit pga. psu´en knakk den etter en uke i bruk. Jeg orker ikka å klage mer oppi hode mitt over at baksiden buler ut. Veit noen ca. pris på en slik flate? (21,5x42x1 cm) Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Som sagt... en cm er mye! jeg tror kanskje en sånn flat firkant havner på en... tja....400? Jeg har aldri kjøpt det men... trur det er noe sånn Det koster mere jo tjukkere det er! <Nudle> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå