JonV Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: dette.Weeeee, Har det på jobben :smile: herjer vilt det også med Optisk mus og greier :smile: Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Skal du ha noe som blir lagt merke til bør du satse på dette: http://www.clitheroelancs.co.uk/ Lenke til kommentar
tHe OvErClOcKeR Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 Det var jo stygt! hehe, ok litt tøft var det nå ;D Lenke til kommentar
xthal Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 pøh.. alt d der blir bare dritt i forhold til mitt commodore kpq-e99yc fra tidlig på 90-tallet (bruker det faktisk som tastatur til hovedmaskina.. beste tastaturet jeg har hatt.. produseres ikke lenger tho :sad: ) Lenke til kommentar
jall| Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 jeg synes at logitech tastaturet som jeg selv har (iTouch) er det beste, men det tastaturet som man bruker mest og blir vandt med, er nok det beste. Lenke til kommentar
tHe OvErClOcKeR Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 Ja, må si at logitech virkelig har bra design og brukervennlighet på sine produkter. No more micro$oft anymore! Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Bruker selv et keytronic tastatur. Syns det er et veldig greit tastatur, men knappene er litt harde og det er ikke noen ekstra finesser.. Så mitt førstevalg ville nok vært et Logitech Internet Navigator som ikke er trådløst. Og M$ Intelli 3.0 seff.. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Quote: Squeegie skrev (2002-06-07 22:59):Bruker selv et keytronic tastatur. Syns det er et veldig greit tastatur, men knappene er litt harde og det er ikke noen ekstra finesser. Er det gammelt? Hvilket da? Det billigste svarte suger tungt(en kamerat av meg og jeg sendte våre tilbake). Jeg bruker det med ergoforce, men ville heller hatt det uten forskjellig motstand i tastene. Jeg driver ikke med slike ting som touch (æsj!). Det beste Keytronic-tastaturet er nok det svarte som koster rundt 600kr, men det er alt for dyrt synes jeg :/ Hadde satt pris på at Logitech hadde levert den pakka uten trådløs optisk mus, så kunne jeg spart meg de penga. Har ikke råd til å betale 1200kr for et tastatur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå