YokiShoki Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Hei! Jeg har lyst å brenne CD'er som er passord beskyttet, slik at ingen får tilgang uten å taste inn rett passord. Noen som vet om en måte å få dette til, eller er jeg nødt til å feks. zippe alle filene og sette passord på hver zip fil? Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Du kan vel laste ned et eller annet program som gjør noe slikt med filene/mappene før du brenner de. Jeg mener å huske at Norton hadde et slikt engang i tiden, men er ikke helt sikker på akkurat det. Planer om å brenne porr eller noe? En annen mulighet (hvis de bare skal brukes på en maskin) er vel å passordbeskytte CD'rom'en (vet ikke om det går i windows uten hjelp av ekstra programmer. Lenke til kommentar
thorel Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Du må være mer spesifikk... Skal du brenne Audio eller Data, eller hva? Sikkert porrv :smile: Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 Hei! Jeg skal brenne data CDer. Skal for det meste bestå i dokumenter og gamle ting som jeg vil arkivere. Hadde håpet at jeg hadde sluppet å passord beskytte hver fil, eller mappe. Det greieste hadde vært å passord beskytte CD'en. Har ikke klart å finne noe selv Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Du kan kryptere det du skal brenne og legge dekrypteren på cden. Så starter du f.eks dekrypteren med autostart. Lenke til kommentar
thorel Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 http://www.cdmediaworld.com Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 eller bare lage en teit winzip-fil med passord Lenke til kommentar
fondus Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 10:50, CrZy_T skrev:eller bare lage en teit winzip-fil med passord det fåreslo han jo selv da :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hei! No er vel kanskje ikkje winzip passord så veldig sikre.Men,det nok betre enn ingen ting. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 11:05, fondus skrev: Quote: Den 2002-06-11 10:50, CrZy_T skrev: eller bare lage en teit winzip-fil med passord det fåreslo han jo selv da :smile: ja .. det er fortsatt tidlig på morran elns =) Lenke til kommentar
iGGy Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 11:11, Mr.Hassan skrev:Hei!No er vel kanskje ikkje winzip passord så veldig sikre.Men,det nok betre enn ingen ting. Mulig at ikke winzip er så sikkert (alt er relativt), har du noe app som "enkelt" fixer zip filer? AZPR f.eks bruker jo bruteforce.. tar år og da på passord på 8 tegn f.eks... dvs, den har også known plaintext attack, som gjør den langt mer effektiv. ZIP'er man en fil to ganger, så er det altså svært vanskelig å dekrypteren den.. eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå