Gå til innhold

Hvordan sette passord tilgang på en CD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan vel laste ned et eller annet program som gjør noe slikt med filene/mappene før du brenner de.

Jeg mener å huske at Norton hadde et slikt engang i tiden, men er ikke helt sikker på akkurat det.

Planer om å brenne porr eller noe? :grin:

En annen mulighet (hvis de bare skal brukes på en maskin) er vel å passordbeskytte CD'rom'en (vet ikke om det går i windows uten hjelp av ekstra programmer.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg skal brenne data CDer. Skal for det meste bestå i dokumenter og gamle ting som jeg vil arkivere. Hadde håpet at jeg hadde sluppet å passord beskytte hver fil, eller mappe. Det greieste hadde vært å passord beskytte CD'en.

Har ikke klart å finne noe selv

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-11 11:11, Mr.Hassan skrev:

Hei!

No er vel kanskje ikkje winzip passord så veldig sikre.Men,det nok betre enn ingen ting.

Mulig at ikke winzip er så sikkert (alt er relativt), har du noe app som "enkelt" fixer zip filer? AZPR f.eks bruker jo bruteforce.. tar år og da på passord på 8 tegn f.eks... dvs, den har også known plaintext attack, som gjør den langt mer effektiv. ZIP'er man en fil to ganger, så er det altså svært vanskelig å dekrypteren den.. eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...