kilogram Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Heisann! Det er jo kanskje litt for lite aktivitet i dette forumet om dagen, så eg tenkte å lufte ein liten idè. Eg starta for ein del år sidan prosjektet MyDBExpert, eit program lisensiert under GPL for å grafisk designe MySQL-databasar. Prosjektet gjekk for min del fort i gløymeboka, før eg faktisk satte meg ned og skulle designe ein ny database no før jul. Programmet var originalt skrive i Delphi 7, men eg konverterte det til Delphi 2005 (VCL for Win32) når eg no fekk denne. Då satte eg meg ned og pussa litt opp på programmet, og la ut ein ny versjon, over 2 år etter første utgåva kom ut. Uansett, om dette er eit program som skal fortsette å eksistere, så treng eg fleire utviklarar til å hjelp til. Eg har ikkje tid til å arbeide på dette så fort juleferien er over, og det hadde difor vore kjekt om nokon var interessert i å vere med vidare. Eg treng jo sjølvsagt og tilbakemeldingar om bugs og slike ting. Programmet kan lastast ned her. NB! Sjølv om eg jobbar for nettverket, er dette eit prosjekt som eg driv privat, og skal ikkje reknast som ein del av mitt arbeid for nettverket. mvh., Vegard Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Skulle så gjerne ha hjulpet deg. Det er bare det at dette er LITT for avansert for meg enda. Jeg kan derimot designe LITT. Det er ikke noe revolusjonerende, litt tungt (RAW), men det ser bra ut... Lenke til kommentar
PoseFant Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Her gjenstår det utrolig mye ... Tror man like gjerne kan starte fra scratch siden det eneste som fungerte var å legge til tabeller ukritisk ... --- /pF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå