Gå til innhold

Hvordan er IThandel.no og Mamoz.no ?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal ha meg logitech Z-5300 og ser at IThandel.no, Mamoz.no, Advance.no og Gizmoz.no har de på lager i følge prisguiden.

Hvordan er det å handle fra IThandel.no ? Seriøs butikk? Det er bare forskudd der og det liker jeg ikke helt, derfor jeg lurer.

Endret av Christer1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen har handla fra IThandel.no her også bestilte jeg derfra!! :p

Leste rundt på forumet at mange har hatt treig levering fra mamoz, så da jeg fikk høre at en bestilte logitech Z-5300 her på forumet fra IThandel.no og fikk det etter 2 dager, så bestilte jeg derfra, + at jeg har fått bekreftet at de har det inne, og de sa at jeg skulle ha det før lørdag :p Gleder meg! :D

Lenke til kommentar

Jo Mamoz vatr helt ok for ett par mnd siden da jeg kjøpte min mobil fra de, betalte forskudd og varen kom kjappt som avtalt i posten. Værre er det nå da jeg bestilte og betalte en PC på forskud den 14 Desember og ennå ikke fått noe bekreftelse på att varen er sendt, noe jeg skulle få. Jeg har gjentatte ganger forøkt og nå de på telefon og fax, men desverre uten og lykkes. Også den online chatten har jeg prøvd og nå de på, men der kommer bare en automatisk svar pr e-mail. Jeg er fult klar over deres åpningstider i Jula.

Begynner og bli litt bekymret her, jeg får likssom ikke bare svippet en tur til de heller, da jeg bor i Bergen.

Er det kansje noen av dere som vet hvorfor dette skjer???

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg fikk nå mail fra mamoz om at de hadde skiftet lokaler osv, dette er kansje noe av grunnen til at de er litt trege for tiden? Flyttelass er ikke barebare:P

Hehe .. :p Kan godt hende det, men jeg bestilte fra IThandel.no.. Siden de var billigst :p også hadde de faktisk bra service.Fikk pakken min i dag da, posten hadde klart å scanne feil nummer på pakken, så de trodde ikke at den var på lager . Også fikk jeg ny hentelapp i dag og da fant de den med navnet mitt. :roll: Så IThandel.no hadde bra levering.. og service, men den har ligget på posten siden 31 desember. Takket være den feilen de gjorde. :(

Men nå har jeg endelig fått høyttalerne :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...