Stenberg^ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 hei. hadde tenkt å skaffe meg vannkjøling. kan dere sette opp et bra tilbud for meg fra komplett til sånn 3000kr? da skal alt være med.... av nipler og slanger osv. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ligger jo komplette vannkjøling sett på komplett da.. Lenke til kommentar
Stenberg^ Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) er klar over det. men hadde tenkt meg eheim 1048 pumpe og black ice radiator.. men hvis du finner et sett med bl.a de to komponentene fra komplett så si ifra... jeg fant ikke.. har de black ice radiator på komplett i det hele tatt? egentlig det samme hvor kjølinga kommer fra, bare det inneholder de to komponentene bl.a edit: mer tekst.. Endret 27. desember 2004 av Stormer Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Dette oppsettet er tatt fra microplex.no Ac vannblokk cuplex pro Eheim 1048 vannpumpe Vibrasjonsisolerende fester til eheim 1048 Jeg tok radiator med 2*120mm vifte men det kan du forandre på. du må også kjøpe nippler til den så den passer til slangen Hw labs radiator. blackice extreme 2 Jeg tok den billigste og enkleste tanken jeg fant. vanntank jeg tok den slangen som passer men den er de dessverre utsolgt for. kuriyama slange papst vifter så kan du kjøpe tilsetninger, slageklemmer evt strips, coolsleevs. ja det du måtte ønske å ha Endret 28. desember 2004 av Peacock Lenke til kommentar
War Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Vifte på 38dB? Nesten nok til å utløse flyalarmen Her er en på 26db # Turtall: 1600 o/min # Luftmengde: 94m³/time. # Støynivå: 26 db(A) går man ned i db går man ned i luftmengde:m³/time. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Heller kjøpe 2 stk MIST vifter da. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) SilenX har de beste viftene. De bråker minst og blåser best. Sjekk selv her - Skal bestille tre av de der, men om du ikke skal ha 120mm så har de mindre også 14db og nesten 100m3/t sier vel sitt... Endret 28. desember 2004 av gixxerman Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 SilenX har de beste viftene. De bråker minst og blåser best. Sjekk selv her - Skal bestille tre av de der, men om du ikke skal ha 120mm så har de mindre også 14db og nesten 100m3/t sier vel sitt... enig der. den 120 mm på 14 dB er nok det beste kjøpet. men så koster de en god del. skal du ha en "midt i mellom" vifte så kjøp en papst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå