Gå til innhold

Mac-world Expo 2005

Anbefalte innlegg

Nå nærmer det seg sakte, men sikert til den årlige store maceventen Macworld expo i Los Angeles, nærmere sagt den 10-14 januar 2005.

Så jeg lurer om dere har noen forhåpninger til hva som kan vises frem, eller er ventet fra Mac i nær fremtid...

Selv venter jeg spennt på en eventuell Apple PB G5... Jeg grubler litt på om den kommer på Macworld expo, er jo lov å drømme ;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er selvsagt hva ryktene sier, ikke noe mer enn det. Du vet ikke dette, akkurat som at jeg ikke vet at det ikke kommer noen 3 GHz G5 neste år. Den som tar feil må likevel spise hatten sin. :-)

Hehe, med fare for å måtte spise en hatt eller to er eg rimelig sikker i

min sak. Har gode kilder... Menmen, man vet jo aldri 100%...

Endret av kvikks
Lenke til kommentar

Ok, dette er ting jeg har hørt fra thinksecret.com og andre kilder:

Det kommer ingen PB G5 med det aller første.

Det er snakk om en ny PC, en headless eMac med 1.25GHz G4, 256MB, 40-80GB 2.5" HD, og med dårlig grafikkort. Denne vil koste enten 599 eller 499 dollar.

Og 10.4, Tiger, kommer innen seks måneder. Og kommer til å rocke :)

Endret av deezee
Lenke til kommentar

Med mindre du har vill flaks med kjøpsdatoen din i forhold til når Tiger slippes (de som kjøper noen uker innen lanseringsdato får som regel store rabatter), eller at du er student eller lærer, så må du betale fullpris.

Jeg anbefaler at du venter med å kjøpe noe til etter MW, siden det ikke er usannsynlig at lanseringsdato blir oppgitt da.

Endret av Zapchud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...