fjotten Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hva mener dere? Var omvalget berettighet, eller kan det best sammenlignes med et velregissert statskupp? Lenke til kommentar
yoyoyo12345678 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Demokrati, skal vi stole på OECD og de andre internasjonale institusjonene som overvåket valget. Men han giftskadde duden, Janukovitsj, eller hva faen han heter er jeg skeptisk til han også. Han er visst tilnærmet nazist har det kommet meg for øre. Venter i spenning på nyttig informasjon fra denne tråden. Som dere skjønner er jeg ikke altfor bevandret i ukrainsk politikk. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Forskjellen mellom kandidatene er vel stort sett bare at Jusjtsjenko (giftskadde duden) er "vestligvennlig" mens Janukovitsj er "russlandvennlig". Ellers så er forskjellen så liten at begge, så vidt jeg har fått med meg, har sittet i samme regjering i inneværende periode. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Med 96% av stemmene talt, leder Yushenko med 9%. Det virker som om valget også har gått skikkelig for seg, så da gjenstår det bare å se om Yushenko kan gjøre ord til handling utover våren. Skal ikke Yushenko opereres i Israel no etter valget? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hvilke ord? Jeg har ikke fått med meg hva propagandamesteren har lovet Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hvilke ord? Jeg har ikke fått med meg hva propagandamesteren har lovet Det er jo ikke veldig konkret enda, men han sier i vertfall (fra CNN): Yushchenko said his job would be to determine "how to bring truth into the Ukrainian government and to make sure that freedom doesn't depend on Moscow, America or Europe. Our future depends just on ourselves." Så vil det jo vise seg om han klarer å iverksette politiske beslutninger som forandrer Ukraina. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 hirrhirr, det var da meget tynt Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 hirrhirr, det var da meget tynt Noen store planer har jo ikke tatt form enda, tydeligvis! Ikke kjenner jeg politikken i Ukraina særlig godt, men jeg kan tenke meg at å gjennomføre politikk demokratisk ikke alltid er like lett i Ukraina. Lenke til kommentar
yoyoyo12345678 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Noen store planer har jo ikke tatt form enda, tydeligvis! Hører kanskje hjemme i "Klagemuren", men jeg kan ikke dy meg. Det heter _ennå_, ikke enda, når det er snakk om tid. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hører kanskje hjemme i "Klagemuren", men jeg kan ikke dy meg. Det heter _ennå_, ikke enda, når det er snakk om tid. Det er valgfritt om man ønsker å bruke ennå eller enda som tidsadverb. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ukrainsk transportminister funnet død. Lenke til kommentar
yoyoyo12345678 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Tok feil. Beklager min bombastiske framferd. Ennå er imidlertid mer korrekt, men enda er ikke feil. Og, beklager til deg også PelsJakob, hjernen min går i alarmberedskap så fort jeg støter på folk som mener kapitalisme er en kjempeflott ideologi. Jeg skal prøve å opprettholde en viss seriøsitet. mvh Fredrik Lenke til kommentar
farke Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Og, beklager til deg også PelsJakob, hjernen min går i alarmberedskap så fort jeg støter på folk som mener kapitalisme er en kjempeflott ideologi. *Rekke opp hånda* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå