Heppe Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg hadde tenkt å kjøpe en ny cpukjøler til min kjære xp2500. Boxevifta blir litt skral når den skal klokkes opp mot xp3200 hastigheter. Slik jeg kjører nå, uklokka med boxed går tempen opp mot 60 grader under PRIME, men da bråker det fælt Så jeg håper noen her vet om en god Socket A vifte som holder tempen på cpuen min sånn nogenlunde på xp3200/xp3000 hastigheter uten og høres ut som et jetfly. Har ingen kabinettvifter nå, men to PApst skal slenges på samme bestilling. Lenke til kommentar
-Sarion- Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Jeg er ikke så oppdatert på CPU-kjøler markedet, men denne var vertfall bra før. En venn av meg brukte den på en AMD Athlon XP 2500+ Barton, og klokket veldig langt. Denne ser jo også ganske bra ut. Edit: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=207797 Endret 27. desember 2004 av -Sarion- Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg hadde tenkt å kjøpe en ny cpukjøler til min kjære xp2500. Boxevifta blir litt skral når den skal klokkes opp mot xp3200 hastigheter. Slik jeg kjører nå, uklokka med boxed går tempen opp mot 60 grader under PRIME, men da bråker det fælt Så jeg håper noen her vet om en god Socket A vifte som holder tempen på cpuen min sånn nogenlunde på xp3200/xp3000 hastigheter uten og høres ut som et jetfly. Har ingen kabinettvifter nå, men to PApst skal slenges på samme bestilling. hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
Heppe Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) hvilket hovedkort har du? A7N8X-X Har uansett bestilt denne og to kabinettvifter, Papst 12 db. Så jeg det burde gå ann å få det stabilt. Sliter litt med at chipsett blir for varmt også, mulig jeg modder en slags kanal som gjør at all lufta fra den ene vifta går rett på North bridge. HVis ikke to kabinettvifter gjør susen (ordspill) Endret 27. desember 2004 av Heppe Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 det som er viktig når du kjøper en kjøler er at den passer til hovedkortet ditt å ditt behov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå