Siow Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg har et KOSS R/55B, og når jeg snakker i mikrofonen får jeg lyden i headsettet. Dette er veldig plagsomt, særlig når jeg spiller. Tenker det er noe med instillingene, men jeg vet ikke hva som er feil. Noen som vet det? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Tror nok du må "mute" Microfonen i windows "Volume Control". Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det er normalt med litt feedback, ellers vil øret føle at det er for "dødt". det er derfor lagt inn kretser i alle telefoner som gir litt feedback fra mikrofonen opp til øret. (dette har vært i bruk siden før krigen) problemet her er at denne feedbacken er blitt for sterk. det er sannsynligvis være en plass å justere denne. å mute mikrofonen er det samme som å skru den av. da er det ikke noe nytte i den. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det er normalt med litt feedback, ellers vil øret føle at det er for "dødt". det er derfor lagt inn kretser i alle telefoner som gir litt feedback fra mikrofonen opp til øret. (dette har vært i bruk siden før krigen) problemet her er at denne feedbacken er blitt for sterk. det er sannsynligvis være en plass å justere denne. å mute mikrofonen er det samme som å skru den av. da er det ikke noe nytte i den. Kansje en idè å ikke svare på ting du ikke har peiling på? Mute mikrofonen i volum kontrollen du. Dette muter bare lyden for deg, men de du snakker med vil høre deg helt fint. Det er ikke noe vits å høre deg selv snakke i headsettet Lenke til kommentar
Siow Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg mutet mikrofonen, så fungerte det! Thanks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå