finfyr Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Dette er nok et bra tilbud uansett.... Og er vel ikke noe "mer" salg i januar enn nå. Spent på kvaliteten på dette kamera, blir fint å teste. Kan legge ut noen bilder om det skal være interessant? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har tatt et par bilder med det nye IIs, og mor sitt Ixus 500... Legger ut begge to her, så kan dere selv se forskjellen. Så langt er jeg fornøyd med det nye IIs. Juletre - Ixus IIs Juletre - Ixus 500 Begge bildene er tat med autmatiske innstillinger. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Heisan. Er det noen som kan si hva annonsegarantien til elkjøp virkelig er? Er et stykke til nærmeste elkjøp så vil gjerne vite hva slags "rettigheter" man har når de ikke har det inne. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ring og sjekk om de har det på lager kanskje? Det heter seg vel at de skal tilby deg et tilsvarende produkt til samme pris... Og om de foreslår et dårligere kamera så har de nok ikke "lov" til det. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Andre som har kjøpt samme kamera? Misfornøyd? Fornøyd? Savner webcam muligheter, men det visste jeg også at manglet:) Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 du kan ikke forvente det for den prisen heller da du kan jo bare gå i butikken og kjøpe et webcam for 300 ? hva er vitsen med å ha d på kameraet også? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Sa vel ikke at jeg forventet det? Men uansett, er jo kamera til den prisen som har webcam, så det argumentet ditt er ikke så veldig tungt. Vitsen er vel at en kan bruke det som webkamera, uten at en må ha med to kamera rundt om...? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jo, dyrere kameraet er, jo større sjanse er det for at det ikke har web-kam funksjonalitet. Er stort sett de billigste kameraene som har dette som et salgstriks. Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 syns det var skikkelig ondt av mannen på elkjøp jeg kom der og ville kjøpe IIS, åsså hadde de selfølgelig ikke inne så spurte jeg, skal ikke jeg få tilbudt et annet kamera til samme pris osv? så sa han nei :| fordi det står begrenset antall i reklamen Lenke til kommentar
barney Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 var ikke dette tilbudet uansett bare i romjula? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Var et romjulstilbud ja, det er vel sant. Men tror ikke det stod noe om begrenset antall. Ikke som jeg så ihvertfall... Uansett grei sak å finne ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå