Greven22 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Koster 1500.. er det noe man bør slå til på ? Det er 1500 jeg MAX ville gi for et så prisen passer bra, men er det verdt pengene..? Kameraet skal kjøpes på elkjøp siden jeg har gavekort der... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Er det DETTE kameraet du sikter til? det var ikke akkurat den prisen du sa det var. Har du en annen link? jeg kan ikke så mye om dette kameraet, men vil tro 1500,- er en god pris. Jeg er ihvertfall på jakt etter et Ixus selv Lenke til kommentar
sruben Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Er det DETTE kameraet du sikter til? det var ikke akkurat den prisen du sa det var. I den nyeste Elkjøp avisa som gjelder fra 27-31.desember er det annonsert til 1499,- Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Joa, det er det han mener. Står i den nyeste elkjøp-"avisa". Kjenner ikke til selve kameraet, men Canon har meget bra kameraet. (har to stk selv) Så jeg sier bare, LØP OG KJØP!! Ser det ikke har super-zoom akkurat, bare 2xoptisk zoom. Vet ikke helt hva det tilsvarer. Men så sant du ikke har veldige behov om å zomme alt for mye, gjør ikke dette noe.. Står ingenting i annonsen den "3-dagers annonsegarantien" elkjøp har ikke gjelder på dette kameraet, så da skal de ha det inne.(hvis ikke skal de skaffe det innen ti dager) Men kampanjen varer fra og med i dag til og med nyttårsaften, så jeg hadde ikke nølt så veldig lenge... Og det vil si at den annonsegarantien gjelder til og med onsdagen... Her er forresten en test fra IT-avisen Og en fra PC World Spesifikasjoner Mvh AW Endret 27. desember 2004 av awesnes Lenke til kommentar
tomy Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hi dere Jeg var hos Elkjøp i Fana / Bergen kl 10:00 idag. Canon kameraet kom ikke før etter nyttår. Jeg ble tilbudt ett Sanyo vpc s4 til samme pris 1499.- . dette var priset til kr 1899 i hyllen. Noen som har erfaring med dette ? For ordens skyld kjøpte jeg Sanyo kameraet. Kan jo ha det til Canon saken som jeg bestillte kommer inn etter nyttår. 30 dager full returrett er godt og ha. Tomy Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Litt pussig at de tilbød deg et kamera som er verdt mindre en canon'en da... Ixus'en koster jo 2200 kroner på elkjøp-nettbutikken. Dessuten, uten noen som slags personlige erfaringer, vil jeg tippe på at Canon er et bedre merke enn Sanoy.. AW Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 De har og tilby meg et til samme pris.. :!: Lenke til kommentar
geokri Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 HEHEHE, Sanyo kameraet ble før jul solgt til 995,- til dem som skulle ha HP kameraet som var annonsert. Har litt inside info fra en kompis. Her oppe får dem Casio QVR 52 og et agfa kamera til samme pris, husker ikke hva agfaen het, men den er knallstilig, ser ut som en exilim Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 jeg kjøpte kameraet i dag. når jeg skulle kjøpe det så spurte de om jeg ville ha det "sanyo kameraet" istede, de sa det var mye bedre bilder på det, og jeg ville blitt mye mer fornøyd med det sanyo kameraet jeg tror de legger ut den ixus IIs for å lure kunden til å få solgt sanyokameraet Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Hmm.. Men canon kameraet er verdt pengene da altså? Og det vil ikke bli enda billigere i Januar? Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hmm.. Men canon kameraet er verdt pengene da altså? Og det vil ikke bli enda billigere i Januar? du, tror du er sent ute, hvis du skal ha kamera, kameraet på elkjøp gigaten trondheim, på tiller, hadde 12stk kameraer Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Tror kanskje jeg skal vurdere dette selv jeg. Er det samme size som Ixus 500? Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Ja men da skal jeg vel få et anna kam til samme pris ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 jeg kjøpte kameraet i dag. når jeg skulle kjøpe det så spurte de om jeg ville ha det "sanyo kameraet" istede, de sa det var mye bedre bilder på det, og jeg ville blitt mye mer fornøyd med det sanyo kameraet jeg tror de legger ut den ixus IIs for å lure kunden til å få solgt sanyokameraet Redd for at du kan ha blitt lurt... Elkjøp er kjent for å lokke kunder med fantastiske tilbud på varer de ikke har, for deretter å prakke på kunden noe annet når kunden allikevel er der... for da gidder ikke alltid kunden å gå et annet sted. Men til gjengjeld har de ofte gode tilbud når de har tilbud på varer de faktisk har... men ikke alltid. Så sjekk priser flere steder før du kjøper noe som Elkjøp mener er billig. Har sett kamera på salg på Elkjøp, som alltid har blitt solgt billigere der jeg jobber til tross for at det ikke er på salg der. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 En gang for alle: om min lokale Elkjøp har dette Ixus inne, så er de et greit kjøp, ikke sant? Har SD brikker fra før, så det virker å være midt i blinken som et fest/lomme-kamera... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jepp... et bra kjøp til den prisen! Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ixus i fås på Spaceworld for 2000,- nå, med 4mpix.... Langt mer snertent og passende for festkamera. Ingen zoom, men høyere oppløsning. Er vel smaksak. Lenke til kommentar
mullemeck Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 På Elkjøp på Hamar har de i allefall,ikke dette kamerat inne,de fikk det trolig ikke inn igjen heller. Så de prøvde jo å prakke på meg denne Sanyo saken.Men det gikk jo ikke Så nå får vi se hva annonsegarantien dems er hverdt når det har gått noen dager innpå nyåret... dvs hva er et tilsvarende produkt... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Jeg har nå kjøpt meg et Ixus IIs til 1495,-. Lader batteriet nå, så skal det testes noen dager... Lite og greit. Fin pris for et festkamera. Gleder meg til å teste det..) Mamma som var å betalte kamera for meg... Karen bak disken hadde sagt det var viktig å være tålmodig når jeg ladet det opp første gangen. Hva er siste nytt om dette? Ellers prøvde han å lure mamme til å signe en forsikring, men det er lite aktuelt. Endret 28. desember 2004 av and_mit Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Men er det ikke egentlig 3 januar at det store salget begynner ? Kanskje det kommer noen bedre kameraer da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå