Gå til innhold

klapptelefon med mange funksjoner

ageck

Anbefalte innlegg

Etter at min nåværende telefon har begynt å oppføre seg snodig har jeg tenkt til å kjøpe en ny telefon. :cool: Falt for klapptelefonene, så må bli en sånn en. Men etter flere dagers surfing på nett har jeg enda ikke funnet en BRA, LITEN klapptelefon :cry: (med bluetooth og kamera som noen av funksjonene). Kall meg kresen men jeg vil ha en kamskjelltelefon med følgende funksjoner:

Funksjoner:

-Kalender: Ja

-MMS: Ja

-GPRS: Ja

-EDGE: Uvesentlig, men hadde vært kjekt.

-WAP: Ja

-Kalkulator: Ja

-JAVA:Ja

-Email klient: Uvesentlig, men hadde vært kjekt.

-Spill: Uvesentlig, men hadde vært kjekt.

Form:

-Klapp

-Vekt: Max 110 g.

-Antenne: Integrert

-"Støt/sprut/støv-sikker": Uvesentlig

Skjerm:

Farge

-Over 65000 farger

-Størrelse på skjerm: Uvesentlig

-Touchscreen: Uvesentlig

Pris:

Jeg har mellom 1 og 5000 kroner til rådighet.

Med abonnementsbinding: Ja

Hvis med abbenoment, hvilket? Netcom Active Talk eller Tele2 Mobil Pluss

Diverse:

-Merke: Sony Ericcson, Samsung eller Nokia

-Kamera: Ja

-Videokamera: Uvesentlig

-Symbian: ?

-Triband: Uvesentlig, men hadde vært kjekt.

-Infrarød port: Ja

-Bluetooth:Ja

-Minne:

-Minnekort:

-Polyfoniske ringetoner: Ja

-MP3: Ja

-Radio: Uvesentlig

-3g(UMTS):

-Wlan: ?

-Batterilevetid:

-Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? (Kun sms, eller ringing? Forklar gjerne litt utdypende her.)

Er det noen som vet om en slik telefon, si ifra!! :w00t: Den trenger ikke være på makedet nå, bare den kommer i løpet av noen måneder... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eh....

Z600?

Er ikke ekspert på SE, men jeg tror den tar de fleste krava...

Det eneste er at den er litt stor

det er vel en av de største du får tak i etter 6260...

6260 har alt du ber om, men er den største kamskjelltelefonen du får tak i, tror jeg.

Tro ikke du får kamskjell med de funksjonene der i en nett, liten innpakning.

Du kan jo prøve Samsung D500. Den kommer i januar. Den er ikke kamskjell, men slide.

Lenke til kommentar

Tror ikke F2100 har bluethoot, nei...

Den er jo ment som billigversjonen av LG T5100, som heller ikke har bluethoot.

Du kan jo ta deg en titt på T5100...

Den har jo masse rart av funksjoner, men ikke blåtann, om sagt...

Fant ut at Z600 kun har 2mb minne... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det blir nesten det ja, men hvis du ikke vil vente så kan du jo kjøpe en annen..

Nå veit jeg ikke helt hvor stor den SGH-E720 er, men 6260 er i største laget..

6260 er en veldig business-modell og byr på mer enn du har skrevet opp, men den er dyr(3352kr på nett), og dessuten har den ganske kort levetid(ca. en uke)..

Men den har mange funksjoner som ikke er vanlige enda, så det kan være lurt å investere i den, hvilket vil spare deg for penger ved sendere mobilkjøpt, fordi du allerede har de funksjonene som kommer senere!

Genialt hva? :innocent:

Men den er jo som sagt ganske stor, og ikke noe for de fleste.. :no:

Så det kan jo hende SGH-E720 er det beste valget.. :hmm:

Lenke til kommentar

fare for det ja...

vente til rundt mars? :cry: er det da den kommer? :hmm:

ingen bra 1kroners telefon jeg kan kha i mellomtiden med abo da, så bare vidreføre det til ny mobil? er det sånn det funker? :ermm: for den jeg har nå har plutselig fått problemer med å motta vanlig sms... :(

Lenke til kommentar

er litt skeptisk til både panasonic og motorola. hørt at menyene er håpløse og at det bare er "nødtelefoner"...? :ermm:

det viktigste på den telefonen jeg skal ha er at det er en klapptelefon uten antenne, under 100gram med kamera og bluetooth :yes:

Lenke til kommentar
det viktigste på den telefonen jeg skal ha er at det er en klapptelefon uten antenne, under 100gram med kamera og bluetooth :yes:

forstår ikke alle som er så opphengt i vekt. Hadde tidligere en Motorola v600 og har nå en V620. Begge er tunge mobiler, men du verden for en kvalitetspreg det gir. Alle som tar i mobilen kommenterer det.. De tlf og har alt du trener. De leveres med antenne, men ikke noe problem og få en som bare er under 1 mm høy som ekstrautsyr

Lenke til kommentar
mitt eneste håp er å vente på at SGH-E720 kommer en gang i mars da?  :ermm:

Er ikke sikkert at den kommer, siden Samsung ikke har lansert den enda :)

Hm, det er vel feil, som noen nevner ovenfor -> Amobil.no sin artikkel..

Jeg er i allefall meget sikker på at den kommer, og jeg skal mest sansynlig ha den! :D

Lenke til kommentar

sikler etter den jeg og... :dribble:

men trenger en telfon i mellomtiden i såfall, for min nekter å ta imot samtale nå... :( åssen fungerer sånne 1kronerstilbudtelefoner? kan jeg kjøpe en sånn nå med abonnemnet, og så bare overføre abonementet til en ny telfon om 3 måneder, eller er abonementet knyttet til telefonen jeg kjøper? :ermm:

Lenke til kommentar
er litt skeptisk til både panasonic og motorola. hørt at menyene er håpløse og at det bare er "nødtelefoner"...? :ermm:

Det kan jeg avkrefte når det gjelder Motorola. Menyene er kanskje litt annerledes enn du er vant til fra andre merker, men de er greie å venne seg til. De er iallfall langt bedre enn Samsungs menyer, som jeg ikke er særlig begeistret for.

Det beste hadde naturligvis vært om du fikk prøve en Motorola-telefon hos en forhandler, for å gjøre deg opp din egen mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...