Joachim_F Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Her er en trailer fra Live for Speed S2, et prosjekt de aller fleste bilspillentusiaster har skyhøye forhåpninger til. Les artikkelen her Lenke til kommentar
warillion Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Live online racing simulator? Hvordan ialledager skal de få det til med skikkelig grafikk? EDIT: hehe, jeg misforstod. Trodde det var et flash opplegg, men det er jo selvfølgelgig spille mot andre over internett. Litt trøtt kanskje? Endret 27. desember 2004 av warillion Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Flott Gamer.no Regner med at dere kommer med en anmeldelse av S2 når det kommer. Reklamerer litt for tråden min her hvis det er noen som er interesert i spillet. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=309206&hl= Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Skal ikke se bort fra at Kristian tar en titt på S2 også, akkurat som han gjorde med S1: Omtale av Live for Speed Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det håper jeg, på tide flere får øynene opp for seriøse bilspill, ikke bare arkadespill som NFS serien. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Bildene ser bra ut(orker ikke laste ned filmen),ser ut som de har gjort mye med grafikken på S2.kan bli spennende,ser nesten ut som de har lånt grafikkmotoren av GTR.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg