DurinVIII Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 etter jeg leste denne tråden bestemte jeg meg for å rote frem en RGB kabel til min PS2 og koblet til denne, da ble alt grønt så jeg gikk inn i innstillingene til PS2 maskina og satte på RGB der, da funket det i spill men det er fortsatt grønt når jeg ser på DVD, noen som vet hvordan jeg fikser dette? Takktakktakktakktakktakktakk Farger på Playstationspill til 23 kroner! Julekveld og 17. Mai Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Denne: http://shop.gameplay.co.uk/webstore/produc...t_cable_for_ps2 har en switch som du velger game/dvd og unngår grønnfargen. Anbefales på det varmeste! Endret 26. januar 2005 av lenny25 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Noken som kunne tenkt seg å tatt bilde av original og uoriginal RGB-kabel for å vise forskjellen? Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg har gått til anskaffelse av en RGB-kabel til PS2. Skal på ingen måte klage over resultatet, men det har dukket opp en smal, grønn/rød stripe ganske høyt oppe på tv-skjermen. Noen formeninger om hva dette kommer av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå