Gå til innhold

Lefdal prisgaranti når det gjelder mobiler med abo

Geeker

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe ny telefon.

Mitt lokale elkjøp selger k700 til 999 kr med privat+ 12 måneders binding.

Lefdal selger k700 til 1695 kr med privat+ 12 måneders binding.

Men lefdal selger også k700 til 1195 kr med tele 2 mobil pluss, 12 måneders binding.

Prisgarantien sier: For produkter med abonnement må det være av samme type og med samme bindingstid.

Mener de samme type abonnement slik at jeg kan få prisgarantien på 700+350 kr eller må jeg nøye meg med lefdals billigste kombinasjon slik at det bare blir 200 + 100 kr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er privat+ vs privat+ som du skal sammenligne med, ikke tele2 mobilplus. Så det slipper du å tenke på.

Men, bare for å sjekke at du ikke mener det jeg tror du mener...mener du at du vil først få telefonen til 999,- hos lefdal, og så få utbetalt 700,- + 350,-? For det er isåfall helt feil...De gir deg tilbake mellomlegget (slik at du får produktet til 999,-), og så i tillegg 50% av prisforskjellen, så du vil få 350,- ekstra.

Lenke til kommentar

Jeg har et lignende dilemma med Samsung D500.

Min lokale Lefdal-butikk skal ha 3095,- kroner med Tele2 Mobil pluss. Siba skal bare ha 2290,- for samme telefon med samme abonnement.

Jeg får da altså D500 for 3095 - (3095-2290)*1.5 = 3095 - 1207,50 = 1887,50 kroner med Tele2 Mobil pluss. Er det virkelig ingen haker ved dette? Høres jo nesten for godt ut til å være sant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...