svamp Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Edit: Nei så sannelig, det heter "kompilering", ikke "komplimering". Oi! Jeg har lagt merke til at du alltid skriver komplimering. Jeg tenkte, siden du er så god i VB og siden du alltid har så korrekt språk, at komplimering var rett, og at kompilering bare var en lettvint oversettelse Men da kan jeg altså fortsette å skrive kompilering med god samvittighet, da. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Har begynt å lære meg Visual Basic 6 nå, men noen guider eller tips/triks for veldig ferskinger hadde vært kronen på verket. Gjerne en guide med gode forklaringer (OBS! Helst Norsk!) til hvordan man lager en fin kalkulator eller noe i den retningen.... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 "All programmering foregår på engelsk" Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 MYE lettere å holde styr på koden i VB.NET, men så er jo dette noe du må betale for Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Hvorfor ikke bruke delphi(pascal)? Det er ryddigere, mer systematisk og har ikke slike begrensninger som VB har. (jeg brukte VB 6.0 i fem år) Edit: Du kan få "Delphi standard edition" til under hundrelappen(gjerne i et pc-blad). Og det finnes gratisprogrammer som ligner på delphi. Endret 7. mars 2005 av efikkan Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Borland Delphi Personal Edition er vel gratis? Endret 7. mars 2005 av svamp Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Borland Delphi Personal Edition er vel gratis? Ja det er vel det samme som "Standard Edition". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå