Lolert Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) STENGES!!! orker ikke mere med useriøse folk.. selvom jeg sa at klanen ikke var så seriøs.. bare tull! *STENGES(Moderator!!!)* Endret 8. januar 2005 av Lolert Lenke til kommentar
Deathstalker Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 P.S: søker folk som har spillt litt CSS og ikke akkuratt kjøpt spillet. Henvender du deg faktisk til folk som har en pirat kopi? I såfall er det fy fy P.S. Har aldri quotet før så det ble litt merkeligt tror jeg Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 P.S: søker folk som har spillt litt CSS og ikke akkuratt kjøpt spillet. Henvender du deg faktisk til folk som har en pirat kopi? I såfall er det fy fy P.S. Har aldri quotet før så det ble litt merkeligt tror jeg Spillet har jo vært uten en stund. Lenke til kommentar
Lolert Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 P.S: søker folk som har spillt litt CSS og ikke akkuratt kjøpt spillet. Henvender du deg faktisk til folk som har en pirat kopi? I såfall er det fy fy P.S. Har aldri quotet før så det ble litt merkeligt tror jeg omg!!!! jeg mener folk som har kjøpt spillet i gåt og ikke rekt å bli kjent med det!!! trudde da det var klart nok!!!! Lenke til kommentar
Lolert Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) P.S: søker folk som har spillt litt CSS og ikke akkuratt kjøpt spillet. Henvender du deg faktisk til folk som har en pirat kopi? I såfall er det fy fy P.S. Har aldri quotet før så det ble litt merkeligt tror jeg omg!!!! jeg mener folk som har kjøpt spillet i går og ikke rekt å bli kjent med det!!! trudde da det var klart nok!!!! Endret 27. desember 2004 av Lolert Lenke til kommentar
Deathstalker Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ok sorry sjønte ikke det jeg Men, det virker kult med en css klan Lykke til Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hei... Lurte på om jeg kunne være med i css clanen? Er ikke noe god fra før, men man kan vel lære underveis... mvh Simon Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Spilte cs 1.6 i en uke før kontoen ble steng (vet ikke hvorfor), og vurderer og kjøpe HL2. Så da får jeg vell med CS:S Kan bli med i klanen din da Lenke til kommentar
Kydland Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Lurte på om noen ville være med å lage en CSS klan?Ikke seriøst i begynnelsen. Ser det er en mange som annonserer med klaner, men det ser ikke ut som om noen i det hele tatt lager noen^^ Så etter litt tenking, så lurer jeg på om noen er med på å lage en klan. P.S: søker folk som har spillt litt CSS og ikke akkuratt kjøpt spillet. Med tanke på at 1.6 kommer til å lide samme skjebne som 1.5 fremover i tid, så er det kult å plutselig være mye bedre enn alle andre i CSS. håper dette vekte interesse.... :!: Hmmm. Høres veldig fristende. Jeg vet sånn ca hvor hodet står og kan defuse/plante. Holder det? Har spilt css en god stund nå. Msn`en din? Lenke til kommentar
Lolert Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 dette med "skal kjøpe spillet og kan lære etterveis, er litt drøyt." kjempeflott at folk skal være med, men vis vi skal ta med masse ultimat n00bs ( no offend ) som akkuratt har kjøpt spillet, så blir det litt for mye mas.. Og ps. til dere som har spillt 1.6 over lengre tid. Dette er et helt nytt spill. Til og med kameraten min, (han laster ned spillet som vi snakker ) han fikk ikke lov til å joine fordi han ikke hadde blitt kjent med spillet.. så.. prøv å bli kjent med spillet før dere, bare vaser inn å vill ha plass.. Som sagt det er ikke værdens mest seriøse klan, men jaja.. dere skjøner vel?! takker for besvarelse Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 P.S: søker folk som har spillt litt CSS og ikke akkuratt kjøpt spillet. Henvender du deg faktisk til folk som har en pirat kopi? I såfall er det fy fy P.S. Har aldri quotet før så det ble litt merkeligt tror jeg Du må ha /quote på slutten og quote i begynnelsen. Med [ og ] rundt seff. Du gjorde riktig, men hadde quotene på feil side :S Lenke til kommentar
Kremkar Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg er også med! Min msn er [email protected] Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Kanskje jeg er med? Så lenge det ikke er et stress med masse tidspunkter og greier hver dag lissom... Lenke til kommentar
Lolert Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 det er greit vøtt! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Kan godt bli med på 1 vs. 1, så kan vi se deretter [email protected] Lenke til kommentar
Lolert Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 P.S: søker folk som har spillt litt CSS og ikke akkuratt kjøpt spillet. Henvender du deg faktisk til folk som har en pirat kopi? I såfall er det fy fy P.S. Har aldri quotet før så det ble litt merkeligt tror jeg Du må ha /quote på slutten og quote i begynnelsen. Med [ og ] rundt seff. Du gjorde riktig, men hadde quotene på feil side :S heia.. min msn er [email protected].. kydland.. det er bare å taste til meg.. Lenke til kommentar
Lolert Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 jeg mener at dette med denne klanen blir bare surr!!! herreguud.. ikke er noen på msn så jeg får kontakta de.. og ikke er de på mIRC så dete er bare dritt! *MODERATOR STENG DENNE TRÅDEN* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Stenges etter ønske fra trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg