....... Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Jeg skal kjøpe meg et nytt lydkort. Jeg hører mye på musikk og spiller spill. Har philips MMS460 5.1 høytalere. Hvilket lydkort bør jeg kjøpe som har bra lyd i spill+musikk/film og passer bra til høytalerne jeg har. PS: ikke alt for dyrt Endret 27. desember 2004 av xlnz Lenke til kommentar
maximus Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) SB Audigy2 Endret 27. desember 2004 av maximus Lenke til kommentar
....... Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 mhm. Har sett litt på SB audigy 2 ZS. men mange sier jeg bør styre unna SB(creative). Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hei. Tror ikke du skal styre unna Creative nei. Anbefaler et SB Audigy 2, eller SB Audigy 4. Mvh Birger Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Er mye tull med Creative sine lydkort. Styr unna! Personlig kjører jeg M-Audio Audiophile 24/96. Funker helt glimrende til spill og musikkproduksjon. Bruk driver 5.10.00.0027! Endret 27. desember 2004 av lavizh Lenke til kommentar
....... Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Trur jeg går for et creative kort. Men hva har audigy 4 som ikke audigy 2 har? skal ha et lydkort som passer bra til høytalerne mine også. Nå har jeg hercules 5.1 og det er masse støy i bakgrunnen. Skikkelig plagsomt i lengden. Var akuratt samme lyden på det integrerte soundstorm lydkortet. Blir dette fikset hvis jeg kjøper nytt lydkort? Edit: Koster ikke audigy 4 ganske mye mer enn 2. Er det vært det? i forhold til pris osv. Endret 27. desember 2004 av xlnz Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 lavizh hva baserer du det utsagnet på? Kom gjerne med konkrete eksempler på at det er mye tull med creative sine lydkort, slik at utsagnet virker mindre tankeløst og dumt. Anbefaler audigy 2zs Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 lavizh hva baserer du det utsagnet på? Kom gjerne med konkrete eksempler på at det er mye tull med creative sine lydkort, slik at utsagnet virker mindre tankeløst og dumt.Anbefaler audigy 2zs Et eksempel med kluss med Creative: Jeg har enda ikke klart å få et rent Dolby Digital signal ut av S/PDIF kontakten på mitt Audigy lydkort for å kunne kjøre det rett inn på en ekstern surround prosessor. Uansett hva jeg har gjort, så kjenner ikke surround prosessoren det igjen som et Dolby Digital signal, men som Dolby ProLogic. Benytter jeg on-board lydkortet mitt, så fungerer det. Lenke til kommentar
....... Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Hvis jeg velger et creative kort å kjøper audigy 2 ZS på komplett. Dette er BULK verson. Hvor kan jeg laste ned de driverne jeg trenger? Har sett på creative og soundblaster sine hjemmesider men finner ikke noen drivere. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) here ya go: http://no.europe.creative.com/support/downloads/ Er det ikke der... Så vet jeg ikke Endret 27. desember 2004 av e321 Lenke til kommentar
....... Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 hehe. Takk for hjelpen folkens! Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Nå har jeg hercules 5.1 og det er masse støy i bakgrunnen. Skikkelig plagsomt i lengden. Var akuratt samme lyden på det integrerte soundstorm lydkortet. Blir dette fikset hvis jeg kjøper nytt lydkort? nei, kan ikke tenke meg at et nytt lydkort vil hjelpe på dette problemet. du har antageligvis et eller annet i rommet som skaper en slags interferens med høyttalerne, og da vil ikke et nytt lydkort hjelpe deg. husk at et lydkort - selv om det er integrert - ikke vil skape store mengder støy i lydbildet. flytt litt rundt på duppedingsene du har i rommet hvor pcen står, så vil problemet antageligvis løse seg - uten at du trenger å kjøpe nytt lydkort. for å teste hypotesen ovenfor så kan du jo plugge inn et headset og sjekke om det blir noe støy da. hvis nei; da er det antageligvis interferens. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hvis jeg velger et creative kort å kjøper audigy 2 ZS på komplett. Dette er BULK verson. Hvor kan jeg laste ned de driverne jeg trenger? Har sett på creative og soundblaster sine hjemmesider men finner ikke noen drivere. Noen som kan hjelpe meg? Kjøpte Audigy 2 ZS bulk på komplett, fekk med driver cd, brakkett for gameport, ein liten manual og stickers! Knall seier no eg Mvh Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå