Danderfluff Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Hei.. har en elendig kjøler nå.. cpu temp ligger på 60 grader. Er det noen som kan anbefalle en kjøler som kjøler extremt godt? Lenke til kommentar
Danderfluff Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 Ingen som har noen og anbefalle? Vulcano 7+ er det noen som har denne? Hvis ja hvordan er den? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Tror jeg svarte på en nesten lik tråd seinest i går. Søk i forumet så finner du mange (f.eks. søk på mitt navn så finner du posten jeg skrev.) Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Skal du ha det beste, ville jeg sett på "tungvekterene" Alpha PAL8045 eller Swiftech MCX462B Kombinert med en kraftig 80mm vifte er vel disse de beste luftkjølerene på markedet. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 jeg anbefaler deg å kjøpe silent viking på microplex... Driitdigg! stille og kjøler meget bra... men den er en smule tung (500g), så den bør tas av før du frakter den og sånn..... Prinsippet på den er lik som volcano, men det er en annerledes vifte, og noe er forandret på ribba... kjøp silentviking...den klarer xp 2000.. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Alexio, han ville ha en kjøler som kjøler ekstremt godt. Silent Viking faller ikke i denne kategorien. Hør på byggeren. Vil bare legge til at Thermalright AX7 er en annen tungvekter du kan vurdere. Lenke til kommentar
[E.T]SomEThinG Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Kjøp en swiftech og en delta 80x80x38mm vifte+ noe for å dempe spenninga på vifta, for den bråker som et uvær(54 db tror jeg)... Da får du kjøling da! Hvis du vil ha "extrem" kjøling, kjøper du deg vannkjøling... Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Hva med denne? 120kr bare, røverkjøp. Sjekker du ut noen av testene som det er link til på siden, finner du ut at den er bedre enn f.eks. Thermalright SK6. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCH137 Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Thermalright ax-7 + ei småkraftig papst.. Da har du bra kjøling da... Finnes på 3dfxcool og microplex ørjan Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Quote: alibaba skrev (2002-06-08 15:56):Hva med denne? 120kr bare, røverkjøp. Sjekker du ut noen av testene som det er link til på siden, finner du ut at den er bedre enn f.eks. Thermalright SK6.http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCH137 Har den med en 60mm delta 50CFm på 5V. Er rimelig lydløs ,men tempraturen kunne vært bedre. Har inegnting og klage på siden jeg ikke betalte så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå