Gå til innhold

merkelige julegaver... trenger forklaring

Anbefalte innlegg

Vi i familien har fått noen merkelige julegaver i år som vi bare ikke greier finne ut hva de er til...

Den første er dene merkelige tingen:

rarting.jpg

hmmm rart...

rarting2.jpg

som du ser har den 3 hjul så den er ikke serlig stødig. Jeg trodde først det var for og servere på... men det er ingen vits me hjul da vell... for det er jo altid masse anna rart på bordet så det er da ikke meningen at mann skal lage vei til den eller at mann ska dekke på og av for kvær gang den ska flyttes... Så da var den tanken ute av verden. så tenkte jeg på at jeg kunne sette vaskebøtta på den men da tipper den jo bare... hmmm :hmm: noen som har en idet va dene skal brukes til i praksis? rareste jeg har sett...

og så har vi denne rare tigen her:

rarting3.jpg

rarting4.jpg

Den ser ut som den skal passe inn på kjøkenet men hva slaks praktisk grund har den? jeg satte den på bordet og da så jeg at den har jo sklisperre ting på den der pute tingen og puta er ganske tung så den henger på kanten... men den er for liten og for lett til og legge noe tungt i... hmmm :hmm: men den er foret inni så den er myk og god... rare greier.. lurer på om den kan brukes til hondledstøtte for musa.... det funka ikke så fint.. støtter godt men den passer liksom ikke inn... kult jeg kan jo ha mp3 spiller i den uten at kablen blir i veien.. menmen.. passer liksom ikke inn :hmm: noen som har en forklaring?

Dette er for fine ting for og legge bort en plass og støve ned... :p så... noen som vet va de er til ? eller hva jeg kan bruke de til sånn... ja så de gjør litt nytte :hmm:

Endret av Zx45
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den første så ut som noe du kunne ha under tv'en.. men det er jo ikke så lurt hvis det tipper..

Den andre tipper jeg kanskje skal være bæreposer i. Du kan f.eks henge den på en skapdør med puten på ene siden og posetingen på andre?

Akkurat det samme som eg tenkte.

Men merkelig med den rulletingen, bare 3 hjul? Teit :confused:

EDIT: Spør de du fikk det av, de vet det sikkert :)

Endret av PCXray
Lenke til kommentar

hømm første jeg og tengte var at den snurre tingen var en pizza serverings sak , men bruker som regel bare kunne snurre og ikke kjøres som denne , mulig du kan bruke den til og ha en klokke radio på den.

var det ikke no embalasje som hintet om hva det var med da ???

den radiostyrte bilen eg fikk i år virker jammen ta mere praktisk en et rundt "bord" med hjul ( eg er 22)

Lenke til kommentar
:lol:

Genial førstepost! :D Kanskje du kan bruke den med tre hjul til massasje? :hmm::p

hmmm nja kan hende e kan bruke den til masasje.. .men faen da... den maserer jo så inn i.... vondt og er litt sånn ubehagelig... menmen... :ermm:

Kanskje den posen skal henge på sofaen og så kan du ha blader i elns? Siden det er pute på ene siden..

Edit:

Den er nok til alle fjernkontrollene!

blir ikke store bladene... fjernkontrollene :hmm: hmmmm det har jeg ikke tenkt på... kan jo ha de der... så synd jeg har 5 stykker :whistle: og etter jeg har lakt en i.. detter posen ned :thumbdown: au! tåa mi....

Lenke til kommentar
En treplanke med 3 store hjul på...hvor genialt er ikke det? :hmm:

det er rart for et brydderi en trebit med 3 hjul kan foråsjake ja :hmm: sitter enda og grubler...

den andre tingen ser da ut til å våre trekk og pute til bil-stolen i bilen...

Trekker posen over nakkestøtten og du får også en pute i ryggen.

ikke domt vis du har en bil som ser ut som et kjøken nei.. men vi har svarte seter... så da ser det jo ut som det er bestemor som er ute og kjører :whistle: men slettes ikke en dom ide :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...