Gå til innhold

Lager de ikke Logitech Z-5300 mer?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal få Logitech Z-5300 av pappa i julegave, men nå har jeg ringt ring til mange butikker og ingen av de har den inne.

Ser i produktguiden at IThandel.no ,Mamoz , Advance.no og Gizmoz.no har de inne, men alle disse må man vel betale i forskudd?

Så jeg ringte netshop for å spørre om de kunne ta det inn for meg, men de sa at siden de har tatt den bort fra siden dems, så er den en utgått vare, lager de ikke dette høyttalersette lenger? Trodde det var ganske nytt jeg?

Har også snakka med digitalimpuls og datakjeden.

Digitalimpuls sa de skulle få det kanskje denne uka, og datakjeden så 3 uker eller noe.

Hvorfor er det så vanskelig å få tak i dette settet? :hrm:

også lurer jeg på om noen har bestilt fra de webshopene før? For det har ikke jeg, også er jeg litt skeptisk til fordkuddsbetaling.. Hvordan er de webshopene ?

Takker for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte kabinett fra Mamoz en gang, og det er noe jeg aldri gjør igjen.

Det tok flere uker uten at noe skjedde, og til slutt ringte jeg. Da fikk jeg høre at kabinettet var gått ut av produksjon og var blitt tømt på lageret lenge før jeg bestilte, men at de hadde "glemt" å ta det vekk.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte kabinett fra Mamoz en gang, og det er noe jeg aldri gjør igjen.

Det tok flere uker uten at noe skjedde, og til slutt ringte jeg. Da fikk jeg høre at kabinettet var gått ut av produksjon og var blitt tømt på lageret lenge før jeg bestilte, men at de hadde "glemt" å ta det vekk.

Det var surt, vil ikke at det skal skje meg, vil egentlig ha det i dag jeg da men :blush:

Det er bursdagsgave og julegave fra pappa, siden jeg har bursdag i dag! :D

og vil ha det høyttalersettet, men finner det jo ingen steder, uten om de 4 webshopene.. :no:

Tenkte jeg skulle ringe komplett å spørre jeg.. men siden ligger jo nede, noen som har nummeret? :whistle:

Endret av Christer1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser nå at mange av de store webshopene har tatt de bort fra siden.. Tror dette er ute av pruduksjon jeg nå.. Og posten som har rota bort min!!!!! :no::(:cry:

Kan ikke si jeg har funnet mange som er omtrent like bra, til samme pris nei.. :roll:

Endret av Christer1
Lenke til kommentar

Pakken har ligget på postkontoret siden 31 desember på grunn av at de ikke klarte å scanne pakken min med riktig nummer så fikk jeg den ikke før i dag! Da de sendte meg en håndskrevet hentelapp, så fant de pakken min! Så sitter med de rundt meg nå :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...