esp_pett Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hei, har hørt rykter om at det er mulig å "åpne" en Creative MP3 Player MuVo2 ( Squared ) 4.0GB. Her skal det være en Micrdrive som skal passe i CF-porten på Nikon D70,... Noen som har gjort eller hørt om dette??? Grunnen til at jeg lurer er at MP3 spilleren koster fra 1643,- mens en microdrive CF koster fra 2874,- CF minnekort koster fra rundt 3000 og oppover. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg har ikke selv testet microdriven i D70'en min, men en kamerat av meg bestilte en MuVo2 som jeg hjalp ham med å ta ut microdriven fra. Han bruker denne i et Canon G5 kamera og det fungerer bare helt ypperlig sier han. Jeg hadde desverre ikke fått mitt kamera enda da vi gjorde dette. Lenke til kommentar
Ben Leiper Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Har lest om andre her også som har kjøpt MuVo for å få rimelig minne til kamera med CF-kort. Uten at jeg kjenner til det selv. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 På en del nyere spillere er harddiskene modifisert for å ikke fungere i andre enheter. Du har også en del bakdeler i forhold til minnekort. For de fleste er minnekort å foretrekke selv om de er dyrere. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ulempen med microdrive er at det er mekanikk i den (ettersom det jo er en bitteliten harddisk), dette gjør at den er tregere å bruke enn et CF kort. I tillegg så har jeg hørt mye om at microdrives lettere tar skade visst du ikke behandler den veldig pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå