EntidoX Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg skal kjøpe nytt hovedkort: MSI 875P NEO Som du kanskje ser er det Socket 478. Jeg har en litt gammel dell dimension 2400 Når jeg ser på CPU detaljer på 3dmark03 står det: socket: microprosessor. Så lurte jeg på om jeg må bytte CPU eller om jeg kan bruke den i det nye hovedkorte?? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Heisann velkommen til forumet. Ser dette ut som det stemmer med spesifikasjonene til din maskine? Dell Dimension 2400 Edit: Tror det skal gå greit med cpu'en men er vel litt mer i tvil med rammen. Endret 27. desember 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
EntidoX Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 nei. spesifikasjonene til pc'n min er: ¤Intel Pentium 4 2.80GHz ¤Intel 82845G/GL/GE/PE/GV Graphics Controller ¤512mb ram ¤et eller annet dell hovedkort Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Tror nok det skal gå greit. Skal du ha dette inn i dell toweret igjen eller skal du ha nytt kabinett også. Har ikke vært inne i alt for mange dell maskiner. Men nå er vel ikke del kjent for å være det mest utbyggingsvennlige ferdigpcen som finnes. Men det finner du vel for ut av. Lenke til kommentar
EntidoX Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 jeg bygger en helt ny pc bare jeg bruker cpuen, ramen, harddisken og cd rommen fra den gamle til den nye takk for hjelpen forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå