Mr.Garibaldi Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Hei Modern har en gammel B&O hvor billedrøret begynner å ta kvelden (blir sort etter ca. 15 min bruk). Vi har byttet røret på den tidligere (8-10 år siden), og lurer på om det vil lønne seg å gjøre dette igjen, eller om hun bør kjøpe seg en ny tv... Vet dessverre ikke hvilken B&O det er, men den er fra midten av 80-tallet så vidt jeg husker. Etter å ha søkt litt rundt på forumet, fant jeg at PHILIPS 32PW5407 ikke skulle være et dårlig valg for noen som bare vil se på tv, og kanskje en gammel VHS film innimellom. Den koster 5295,- hos elkjøp, og 5995,- hos lefdal. Følgelig vil den bare koste 4935,- grunnet lefdals prisgaranti. Så spørsmålet er hva som vil være den beste løsningen, reparere eller kjøpe ny? Alle innspill mottaes med takk [EDIT] Siden Lefdal annonserte med nettopp denne tven på tilbud til 3895,- i bilaget til Aftenposten i dag ble valget meget enkelt. Kan alltids få reparert B&O senere [/EDIT] Endret 27. desember 2004 av Mr.Garibaldi Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Off topic.. Men har lefdal en webshop? Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Off topic.. Men har lefdal en webshop? Nei... De har deler av vareutvalget på lefdal.com men ingen webshop. Dog, hvis du finner varen du skal ha kan du bestille pr tlf... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Er det en grei tv dette? Skal ha ny tv selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå