Goten Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe vannkjøling men vet ikke hvor radiatoren skal være. Skal den være inne i pcen eller utenpå? Jeg vil gjerne vite hvor ting skal plasseres før jeg kjøper ting. Da vet jeg hva jeg skal vente meg. Har noen forslag på hvilken vannkjøling jeg skal kjøpe??? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det aller beste er å montere radiatoren utenpå kabinettet, altså eksternt, men det både ser rart ut og er ugunstig om du skal fraktet stæsjet til f.eks et LAN. Har du plass i bunn så er det kaldest her, eller så får du montere i topp hvor det har tilgang til luft(om du ikke har luftehull her så får du skjære til et ) Mye vannkjølingskomponenter tar en del plass så om du har et lite kabinett så er det kanskje på tide med et nytt. Lenke til kommentar
Goten Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 men hvor skal viften som følger med når du kjøper et komplett sett monteres?? i pcen som en vanlig vifte eller skal den kjøle ned radiatoren?? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 På biler og mc har man radiatorvifte, kanskje du skjønner litt mer nå Radiatorer til pc pleier vel å bli solgt med vifte fordi radiatoren skal bli kjølt ned den også. Lenke til kommentar
Goten Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 men hvis du monterer den eksternt må du jo ha viften utenfor pcen også skal du koble viften direkte til radiatoren eller skal den stå på siden av den? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 men hvis du monterer den eksternt må du jo ha viften utenfor pcen også skal du koble viften direkte til radiatoren eller skal den stå på siden av den? Viss du ser litt på diverse sett, og kanskje prøver å tenke litt selv, så ordner det seg skal du se.. Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 hvis du ikke vet så mye om vannkjøling er det kanskje lurt å lese Vannkjølingsguiden Der får du vite det elementære. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 hvis du ikke vet så mye om vannkjøling er det kanskje lurt å lese Vannkjølingsguiden Der får du vite det elementære. Det kan jo være en tanke ja. Og del 2 er også på trappene, sitter og skriver på den nå..... Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 gleder meg til del 2. sitter å leker med å lage meg vannkjøling jeg å første gang, det blir spennende det. må bare leste litt til ble litt offtopic dette. OT: prøv å plasser raddisen i bånn med vifta som suger kald luft igjenom raddisen og en vifte som suger luft ut oppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå