GolfBag Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hehe, en av de store 200-kroners rakettene våre forsvant "tilfeldigvis" inn i et hundehus (uten hund seff) sånn ut i 2-3 tiden... (mitt hundehus) For å si det slik... viss noen har sett taket til et hundehus dale ned fra himmelen så ring meg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Damn! :S Har forresten en 25skudds batteri her som skal spares til noe morsomt i sommer eller roadtrip og har skrellet en del greier som eg skal lage en stor bombe av. Hos kompisen var det ett stort krater som noen hadde laget med vilje. Var jord klatter over hele huset. :!: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 En hundrings på et par halvgreie småraketter. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Fikk sendt opp restene som vart kjøpt for 4 år siden. Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 35kr og neste år kommer jeg sikkert ikke til å kjøpe noe Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Brukte null og nix på raketter dette året. Måtte prioritere, raketter eller drikke, og valgte da drikke. Drit å sitte å se på at alle andre drikker mens du selv sitter med en pose med raketter. Da vil jeg heller drikke og se på at andre fyrer opp raketter, noe som jeg også får glede av selvom de ikke er mine. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 300 brukte jeg i år.. Gleden av å tenne på fyrverkeri kan ikke oppleves gjennom å se på andres. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 300 brukte jeg i år.. Gleden av å tenne på fyrverkeri kan ikke oppleves gjennom å se på andres. You've got it dude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå