Nevnarion Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 0 kroner, 0 øre Fyrverkeri suger bigtime Bare sløsing med penger som kunne vært brukt på andre, mer fornuftige og nyttige ting. Men fint, bruk penger på fyrverkeri, for all del. Pengene kunne blitt brukt til å redde liv, men blir i stedet brukt på dumdristige raketter som hver eneste nyttårsaften dreper noen, eller setter fyr på noe. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg har ikke penger til overs å bruke på fyrverkeri. Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har brukt 124kr. Trenger ikke mer da det er mye morsommere å se på enn å tenne på. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 jeg bruker....ca...300...men..iår..skal jeg ikke kjøpe noe tror jeg... Lenke til kommentar
iBook Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Bruker ingenting på fyverkeri, synes det er sløsing. Dessuten har jeg to andre grunner: 1.Jeg er redd for brann. Selv om det ikke er lov å sende opp fyrverkeri her jeg bor (innenfor ring 2 i oslo), er det likevel mange som sender raketter opp mellom blokkene her i sentrum. Dette synes jeg ikke er forsvarlig..! 2. Alle som har kjæledyr vet at nyttårsaften ikke er en fest for dem. Blir første gang for mine to katter i år, og så nå idag hvordan de reagerte på bare en rakett som ble smelt av utenfor blokka mi... Oppfordrer heller alle til å gi penger til sørøstasia! Så kan kjæledyr, brannvesen og nervøse mennesker som meg få en fin nyttårskveld Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) mellom 200-300 For du er jo gammel nok til å kjøpe fyrverkeri Vet av en butikk som selger fyrverkeri til alle uansett alder. Endret 28. desember 2004 av laserskriver Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Vel, hardware geekene er vel de som bruker pengene på hardware og ikke fyrverkeri. Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har alltid brukt rundt 3000-4000 kroner på fyrverkeri, men gitt litt faen de siste par årene. Kjøpte som regel en 3-4 "store" ting, enten til bakken eller til luften. Og resten på "småtteri". Begynner å gå litt lei i en alder av 26 år. Fyrverkeri er EGENTLIG waste av penger. (Hehe, sier JEG!) Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det finnes bare én rakett! Siste updates er fra side 4 og utover. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg er 1337 og demonterer 25-skudds batterier Bruker vel 300 kroner og får maaaaaaasse greier av det ja! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 ca 261,- på europris.. en liten og en litt større rakettpakke samt noe smådill før brukte jeg flere tusen på fyrverkeri men nå har jeg roet meg.. Lenke til kommentar
racin Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 0 kroner, 0 øre Fyrverkeri suger bigtime Bare sløsing med penger som kunne vært brukt på andre, mer fornuftige og nyttige ting. Men fint, bruk penger på fyrverkeri, for all del. Pengene kunne blitt brukt til å redde liv, men blir i stedet brukt på dumdristige raketter som hver eneste nyttårsaften dreper noen, eller setter fyr på noe. Gledesdreper. Hvorfor prøver du å ødelegge for andre som synes det er moro med fyrverkeri? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg er 1337 og demonterer 25-skudds batterier Bruker vel 300 kroner og får maaaaaaasse greier av det ja! Jeg er teh 1337-ness himself og demonterer 45millimetersbatterier (bombard, magnum, polar, frankee the monster, bullseye m.fl) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg demonterer stridsvogner jeg Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Var ute nå... brukte alt for mye Alt for mange fyrverkeriforhandlere på forus, en liten tur rundt XXL, kvadrat osv så forsvant det et par tusenlapper fra meg og mine kamerater. Endret 29. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Tja. 1000-2000... Kjøp en tanks, og sett den kanonen feil vei.. Noen ganger kommer det høye smellet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå