Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på fyrverkeri?

-Teddy-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsket fyrverkeri før, brukte alt jeg hadde for hånden, slik at jeg hadde noe å sprenge i lang tid etterpå.

Nå synes jeg det ikke er like morro, dessuten så har jeg nok problemer med å holde meg på beina ved midnatt om jeg ikke skulle begynne å fyre opp raketter i tillegg.

Har faktisk en ganske stor pappeske med fyrverkeri i kjellern, raketter, kinaputter og slike franske dynamittkubbe lignende saker :p Har ligget der endel år nå, vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det.

Lenke til kommentar

Ifjor brukte jeg 700 kr, siden jeg ikke drakk, men i år går en del av den årlige fyrverkerikvoten med til en helflaske Sambuca og en tre-fire sixpacks... så da blir det tynt med penger til firecrackers :p

Ang. det med å svi av penger, det skjer kun EN gang i året, og det er UFATTELIG vakkert å se på, hvis man kjøper de rette tingene, så for meg, er det absolutt verdt å bruke opptil 1000,- på fyrverkeri... en av de få tingene jeg godt kan "kaste bort" penger på :D:D

Lenke til kommentar
Kjøper som regel en diger penisforlenger til 200,- for og så i beruset tilstand sende den langs parketten til en uheldig stakkar.

hehe, akkurat, en av grunnene til at jeg overlater fyrverkeriet til andre.

Er vel noe i det at når man er gammel nok til å kjøpe fyrverkeri lovelig, så er det ikke gøy lenger :p

Lenke til kommentar

Har vært ute og shoppa i dag, dro med meg ting for 290kr, skal kjøpe 2stk "merlins røykbomber" i morra. Veldig moro å pælme de under trappa til naboen osv :whistle: Og å først fyre av en røykbombe, deretter fyre opp et batteri / bakkefyrverkeri. Ganske fint å se på røyken som lyser opp! yes:

Lenke til kommentar

Var nettopp, å kjøpte. Ble 400kr akkurat.

Jeg synes det er ufattelig moro å holde på med fyrverkeri, dessuten er det bare 1 dag i året. Derfor bryr jeg meg ikke så mye om utgiftene, da jeg er ganske sparsom resten av året.

Endret av ylox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...