-Sarion- Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Personlig bruker jeg ingening, men pappa spanderer. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Holder meg til en jxxxx stor rakett. Har ikke tid til mer, mye gøyere å se på dem andre som løper for livet med fyrstiker og lighter. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Elsket fyrverkeri før, brukte alt jeg hadde for hånden, slik at jeg hadde noe å sprenge i lang tid etterpå. Nå synes jeg det ikke er like morro, dessuten så har jeg nok problemer med å holde meg på beina ved midnatt om jeg ikke skulle begynne å fyre opp raketter i tillegg. Har faktisk en ganske stor pappeske med fyrverkeri i kjellern, raketter, kinaputter og slike franske dynamittkubbe lignende saker Har ligget der endel år nå, vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Lenke til kommentar
-Sarion- Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Gi det til meg. Neida... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Har ikke helt lyst til det, tenkte å gi det til lillebror, men det hadde vært litt surt om han skulle sprenge av noen fingre eller noe med det. Tror det blir liggende en stund til. Begynner å bli en stund siden jeg har sprengt postkassa til naboen nå Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Dårlig med penger i år, men skal nok klare å skrape fram noen hundrelapper. Tidligere har jeg brukt mellom 200 og 2000. Hvis jeg ikke får skrapet sammen noen kronasjer så har man alltids noen bluss og annet krutt liggende Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ifjor brukte jeg 700 kr, siden jeg ikke drakk, men i år går en del av den årlige fyrverkerikvoten med til en helflaske Sambuca og en tre-fire sixpacks... så da blir det tynt med penger til firecrackers Ang. det med å svi av penger, det skjer kun EN gang i året, og det er UFATTELIG vakkert å se på, hvis man kjøper de rette tingene, så for meg, er det absolutt verdt å bruke opptil 1000,- på fyrverkeri... en av de få tingene jeg godt kan "kaste bort" penger på :D Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) OMG TEH F*****G DOUBLE POST! Endret 27. desember 2004 av Feh Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 mellom 200-300 For du er jo gammel nok til å kjøpe fyrverkeri Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Kjøper som regel en diger penisforlenger til 200,- for og så i beruset tilstand sende den langs parketten til en uheldig stakkar. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 bruker vel som oftest 1000-1500 Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Kjøper som regel en diger penisforlenger til 200,- for og så i beruset tilstand sende den langs parketten til en uheldig stakkar. hehe, akkurat, en av grunnene til at jeg overlater fyrverkeriet til andre. Er vel noe i det at når man er gammel nok til å kjøpe fyrverkeri lovelig, så er det ikke gøy lenger Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 I år er jeg litt short så det blir ikke ikke lappen (les:1000kr) engang, men hadde jeg jobbet mer hadde det blitt over lappen, kanskje halvannen Fyrverkeri er motbydelig genialt! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Har vært ute og shoppa i dag, dro med meg ting for 290kr, skal kjøpe 2stk "merlins røykbomber" i morra. Veldig moro å pælme de under trappa til naboen osv Og å først fyre av en røykbombe, deretter fyre opp et batteri / bakkefyrverkeri. Ganske fint å se på røyken som lyser opp! yes: Lenke til kommentar
racin Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Var nettopp, å kjøpte. Ble 400kr akkurat. Jeg synes det er ufattelig moro å holde på med fyrverkeri, dessuten er det bare 1 dag i året. Derfor bryr jeg meg ikke så mye om utgiftene, da jeg er ganske sparsom resten av året. Endret 28. desember 2004 av ylox Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 skal bruke 5000 el.no ska handle masse svære raketter, + mange jeg skal bruke på senere ved jævelskap Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Også har det begynt å regne og all snøen er vekk Hva skal jeg gjøre DA da? Snø'n er jo halve moroa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå