Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på fyrverkeri?

-Teddy-

Anbefalte innlegg

Jeg bruker 250-300 spenn, hvorav en "stor" (liten..) ting som koster 100kr jeg skyter opp klokka tolv, og resten småting / små batterier jeg skyter opp fra klokka 1400 på dagen til 2000, deretter, varmeeee seg, og skyte opp resten klokka 2400.

Hvor mye bruker dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe meg noe fyrverkeri i år. Jeg har gjort det de siste årene nå (sett bort ifra det året jeg bodde utenlands), og det har bare endt med at jeg ikke har brukt det. Jeg tror hvis jeg leter igjennom noen skap og kjelleren vil jeg finne fyrverkeri fra noen år tilbake (blant annet også fra i fjor) som ikke er blitt brukt.

Tror jeg har kommet over den fyrverkeri boomen uten at jeg fikk det med meg selv. :!:

Lenke til kommentar

Bruker vel 500-800 kr. Stort bakkefyrverkeri og et par-tre store raketter. Kjenner en kar som svir av 10.000-15.000kr hvert eneste år på fyrverkeri ...han har nok litt for god råd Men det er jo fint å se på da :D. Er i tillegg rimelig heldig som bor oppe på et fjell slik at jeg har utrolig god utsikt :)

Lenke til kommentar

h0ndre t00zen trilli0nah

mer eksakt: 1000++ , synes dette må til når vi skal ut og smelle hele kvelden.

Dere som sier at det ikke er vits med fyrverkeri... dere har helt rett. Det er ikke vits hvis du feirer nyttår i en by der det er så mye lysforurensing at du ikke ser en dritt. Men de av oss som stikker på hytta på fjellet med karbonader og sjampanje i sekken (merkelig kombinasjon) kan virkelig se hva fyrverkeriet er godt for. Dessuten må vi ha noe å gjøre på... og for 1000 kroner hver har vi en 4-5 timer med morro hvis vi er en 5-6 personer :D

Edit:

Nyttårsfeiring for meg er noe helt spesiellt. Feste vilt på et diskotek kan jeg gjøre 364 andre dager i året.

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

"Jeg er for tøff, smart og voksen til å kjøpe fyrverkeri."

Før brukte jeg alt jeg hadde på det, nå kjøper jeg det jeg har lyst til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...