Fat_ASS Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Har et sinnsykt irriterende problem... Har en siemens sx1 og har fått til å sende å motta mms en god stund nå... men i dag skulle dama prøve å sende et bilde til meg...Det kom opp "henter melding" å telefonen "pep" om at meldingen hadde kommet inn.... Men det kom ikke opp noe "1 ny melding" eller noe sånt...Innboxen min er også tom...har prøvd å sende til meg selv en del ganger uten hell...:/ Samme skjer hver gang... Har prøvd å formatere telefonen også men heller ikke det har hjulpet... Har vært på nettet å sett etter en ny FW update men den eneste updaten var ikke på mitt språk (norsk) å da gikk det heller ikke ann å installere den på min mobil... Hvis noen vet noenting om dette problemet så hadde det vært flott å få hjelp...=) Hvis noen vet hvordan jeg kan oppgradere FW til FW15 international så hadde det også vært veldig bra...=) Gjør ingenting om det er på engelsk...=) Er litt desperat å vil nødig måtte sende inn mobilen min da de er utrolig trreg med å få fikset den... Tror det skal gå ann å oppdatere firmwaren til verson 15 international men er ikke helt sikker på hvordan... Har prøvd litt med hex editor å greier men fikk ikke helt til:/ Så vis noen kan forklare hvordan det gjøres så hadde det vært fint...=) Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hvis noen vet hvordan jeg kan oppgradere FW til FW15 international så hadde det også vært veldig bra...=) Prøv dette: Since the this post was very useful I decided to add some spice to it. When you go to most recent siemens update, it will give you the fw 14 in most cases but if you select internationl-uk-de-it you will automatically start to download fw15. Now thats nice. But how bout all of us that are left waiting for the proper variant? In order to use this firmware on your phone variant you need to change a string appearing twice inside the file. Use a hex editor. Find string SX1_International-uk-de-it_15_0001 and replace it to what ever your variant name is. For example with SX1_TMOAT-uk-de-nl_15_0001. Fill the remaining bytes with zero's. The filesize should not change. Now use this file and flash the phone. You will lose some of the operator settings (like operator logo, some operator midis) but you will gain new international version logo (which is very cool IMO), also I noticed that you get Real One player too. Menus ARE faster this time. Phone works like a charm. Only thing I was dissapointed not to see was night mode for video. It should have been there but video still works like before (dark at night). Cheers Du burde også lese gjennom det her! Hvis du ikke får det til da heller, kontakt meg... Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 hmm...nå så jeg plutselig hva jeg hadde gjot feil... Hadde bare redigert en av plassene det sto sx_inter....... Sto vistnok at man skulle redigere på to av plasssene... Det som skuffet meg litt var at det ikke er nightmode kamera?!?! Det skulle det jo være i FW15?!?! Vis jeg bruker den russiske vers får jeg night mode da?? Å vis en norsk vers av FW15 kommer en gang, går det da ann å downgrade til en tidligere vers, for så å oppgradere til den egentlig offisielle norske vers?? For vis jeg begynner å rote med mobilen min nå å det der mms greia ikke funker allikavel, så blir jeg å sende mobilen min inn... Vil ikke det bare bli rot for de på verkstede da?? så vis jeg ikke får mms greia t å funke så hadde det vært fint å ha en mulighet til å downgrade t norsk FW12 igjen....=) Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Skjønner ikke meg på denne mobilen... Er nesten som et kvinnfolk med pms! Nå funker plutselig mms greiene igjen....Har ikke gjort noe nytt... Men men...skal prøv å installere FW15 nå...*lade batteriet først* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå