terjel Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg har gått til anskaffelse av en Acer 17' LCD skjerm, den ble solgt til gi-bort-pris på smartclub rett før jul, den nette sum av 1999,- Dessverre har jeg ikke typebetegnelse foran meg, så hvis noen kan være behjelpelige med det hadde det vært fint. Er dette for godt til å være sant? Noen som har tester eller erfaringer på nevnte modell? Bra eller dårlig? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Er det ikke noen nummer noe sted på kantene av skjermen? bilder av skjerm? farge? utseende i det hele tatt? EDIT: noen av bildene her som ligner? https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k Endret 27. desember 2004 av smeboe Lenke til kommentar
terjel Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Takk for svar! Modellen heter AL1702BM, uten at jeg kan se at den er på den oversikten du sendte... Lenke til kommentar
terjel Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Skjermen heter Acer AL1702...erfaringer? anybody? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Bare legger til litt info og specs: responstid: 25ms Innganger: D-sub Kontrast: 450:1 lysstyrke: 300 cd/m2 Innsynsvinkel: 140 horisontalt, 130 vertikalt Vekt: 4,6kg Ikke imponerende, men til en meget god pris blir det rettferdiggjort. kontrast og lysstyrke ser iallefall rimelig bra ut... men er vel framleis et billig TN-panel? Lenke til kommentar
terjel Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 ok, takk for svar...nå er den iallefall koblet opp og gjør jobben så langt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå