Inc Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jepp, da ramser jeg opp årets gode gjerninger: -gitt blod (au) -betalt skatt -gav penger til en sånn derre fyr med pengebøsse -vært generelt snill hele året (2004 altså) -registrert meg på HW.no Ps! holder dere innenfor topic her da og innen året 2004 Lenke til kommentar
Beining Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg har vært slem som vanlig jeg! Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg har vært slem som vanlig jeg! ditto Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Oppdratt norske fjortenåringer så godt jeg kan over Internett. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 gode gjerniger? skal rydde av talerkene. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg har gjort mange gode gjerninger, altså. Jeg kommer bare ikke på dem akkurat nå... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Oppdratt norske fjortenåringer så godt jeg kan over Internett. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Merkelig at man bare husker de dårlige og ikke de gode gjerningene. *tenke* Kommer tilbake når eg kommer på noen. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 - Lært folka i klanen min at ord deling er bæsj - Prøvde å lære andre det også - Lært mange at public-camping suger hytte penis - Gitt penger til kirken - Kjøpt dyr gave til søstera mi - Lagt inn iTunes og LimeWire for søstera mi sin skyld - Hjulpet utallige naboer, venner, familie og halvbekjente med PC-ene deres - Ikke brydd meg om folk har lånt småpenger av meg Jeg er snill, jeg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Øøh.. Hm.. Kan ikke komme på noe. Jo, jeg er snill og minner folk om "Sang-Id-tråden" på musikkdelen. Selv om det er vanskelig å være høflig hele tiden. Skulle ønske at jeg hadde noe annet å skilte med, men skitt au.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Okay, gode gjrninger... Vel, jeg har kjørt rundt på drita folk en del helger, bare for å være grei. (Okay, så tjente jeg litt på det, men who cares?) Jeg har... øhm... hjulpet til her hjemme! (En slager) Og øhm.... Jeg kommer ikke på mer. Men jeg har gjort mye bra, helt sant. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 fikk ikke ryddet av talarkene, men jeg ble ikke sint og lei meg når jeg fant ut at mamma og pappa skal til grand kanaria uten meg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 fikk ikke ryddet av talarkene, men jeg ble ikke sint og lei meg når jeg fant ut at mamma og pappa skal til grand kanaria uten meg Du tenkte bare at du skulle herpe huset mens de var vekk? Leve en uke eller to i konstant rus? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 hytte penis Minnene strømmer på. Finnes den tråden fremdeles? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Minnene strømmer på. Finnes den tråden fremdeles? Har selvsagt bookmarket den: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=6633 :--------D Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Sig material. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 jeg har: -fiksa utallige PC'er for venner og kjente.... -vært en idiot tror ikke jeg har gjort stort annet... ? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 -vært en idiot Regner med at du får den velfortjente lønn i himmelen for dette? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 -vært en idiot Regner med at du får den velfortjente lønn i himmelen for dette? Gud er god. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Gitt halvparten av konfirmasjonspengene 12.500 av 25.000 til veldedighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå