Jokko88 Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg er med! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Ja, vi blei ferdig å spille kl. 21.00 i kveld. DOH! Missed it Bruker ikke SupremeX noen steder bortsett fra forumet, så nicket mitt blir [HW.no] PuNani_.. Kanskje vi alle skulle lagt til SkyMarshall på msn, så han kunne si ifra når matchene er? Er ikke alltid alle surfer forumet... Endret 27. desember 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Kanskje vi alle skulle lagt til SkyMarshall på msn, så han kunne si ifra når matchene er? Er ikke alltid alle surfer forumet... God ide, SkyMarshall, legg ut din msn adresse da! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Og jeg skulle selvfølgelig på kino Men jeg er klar for litt moro i morgen, 18.00 er helt greit for meg. Edit: Legge meg i hardtrening. Eller ikke så har jeg noe å skylde på hvis jeg blir knust Endret 27. desember 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 jeg bruker ikke nicket mitt fra forumet blir litt snodig HW.no <> *Magnus* heter HW.no <> Spawn som er nicknavnet mitt Prinsipp, du skal hete ditt forumnavn, er det så vanskelig? Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 jeg bruker ikke nicket mitt fra forumet blir litt snodig HW.no <> *Magnus* heter HW.no <> Spawn som er nicknavnet mitt Prinsipp, du skal hete ditt forumnavn, er det så vanskelig? Enig. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Kan alltids ta i bruk IRC... Kan mekke chan på qnet jeg? EDIT: Vet ikke helt om Sky vil ha alle på MSN... Vil komme opp i ett ganske høyt tall det... Endret 27. desember 2004 av pain Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Kan alltids ta i bruk IRC... Kan mekke chan på qnet jeg? Det kunne du absolutt gjort. #HL2DM_hw.no ? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Guys, join #HL2DM-hw.no @ qnet Last ned f.eks. mIRC (skulle ikke være nødvendig å si til gamers men...) www.mirc.com. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Guys, join #HL2DM-hw.no @ qnet Last ned f.eks. mIRC (skulle ikke være nødvendig å si til gamers men...) www.mirc.com. Eller X-Chat Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Dette hørtes artig ut, men jeg vet ikke om jeg blir med. Jeg kunne jo blitt med på neste kamp, bare si ifra. Dere finner msn adressa mi hvis dere trykker på nicket mitt, så si ifra der da når neste kamp er, hvis dere vil ha meg med. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Er IRC-chanalen oppe? Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Nice pain! IRC kanal og greier! Lenke til kommentar
knuttern6 Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg vil gjerne vere med viss det er plass! Er ikke så go da.. har bare prøvd et par ganger før(med 300 i ping:p) nicke mitt er kNutZ Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Moro var det og... Spille med folk man "kjenner" osv. Btw, Haddis og pain: Grrrr! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Moro var det og... Spille med folk man "kjenner" osv. Btw, Haddis og pain: Grrrr! Skulle gjerne banka deg mer, men det lagget for mye Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Vel vel, toppa jo resultatslisten en god stund. Ironisk nok! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 I motsetning til meg Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Første gang jeg spilte HL2-DM ble rankingen slik da jeg disconnecta... E-meeeh! *Skryte skryte* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå