SkyMarshall Arts Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Hvorfor heter vi hd.no btw? Fordi hardware.no er litt langt, men kan da godt bruke det og. hd.no er jo egentlig Hansen & Dysvik .... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Hvorfor heter vi hd.no btw? Skjønner ikke jeg heller... Hvorfor ikke hw.no? EDIT: HD = Hardware death ?match?? Endret 27. desember 2004 av haddis Lenke til kommentar
flashcrw Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Ja i morgen er ingen dum dag. Vi prøver på det om det er flertall for det! Høres greit ut. Passer best etter 20.00 for min del. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Hvorfor heter vi hd.no btw? Fordi hardware.no er litt langt, men kan da godt bruke det og. hd.no er jo egentlig Hansen & Dysvik .... hehe. HW.no? Vi kan jo sponse hd og da. Får kanskje noen interiør tips. Endret 27. desember 2004 av Mortifer Lenke til kommentar
brillan Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg er med! bare gi med tid og dato Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 har dere tags ? som fks (som jeg så på et bilde her) HD>Nickname ? eller noe i den duren.. så jeg vet hva jeg skal skifte til... ser ut som dere er ferdige.. gleder meg til neste gang Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Eh, skifte til 'hw.no <>' neste gang kanskje? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Hvorfor heter vi hd.no btw? Skjønner ikke jeg heller... Hvorfor ikke hw.no? EDIT: HD = Hardware death ?match?? AHHEHAE! Det er bare en GEDIGEN skrivefeil fra min side det der da. Selvfølgelig er det snakk om hw.no og ikke ikke hd.no. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Fnis HW.no <> "nick" neste gang folkens Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 der er nicket itt laget-- hw.no <> Spawn hvis dere lurer Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Det er bare en GEDIGEN skrivefeil fra min side det der da. Selvfølgelig er det snakk om hw.no og ikke ikke hd.no. Pusset opp noe i det siste eller? Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Hvorfor heter vi hd.no btw? Skjønner ikke jeg heller... Hvorfor ikke hw.no? EDIT: HD = Hardware death ?match?? AHHEHAE! Det er bare en GEDIGEN skrivefeil fra min side det der da. Selvfølgelig er det snakk om hw.no og ikke ikke hd.no. lol Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Haha ja! Skjønte liksom ikke hva dere tjasa med. Men jau, hd.no er liksom ikke helt det som var planen. HW.no heretter - har oppdatert hele veien bakover, så ingen fler misforståelser. Nei har ikke pussa opp noe i det siste, men den merkelige konfekten jeg fikk til jul gjør undere med hjernen min tror jeg! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Det var artig dette, men jeg dro etter en liten stund pga. lagg. Er det noen som kan fortelle meg hvorfor det er så laggy? I CS:Source ligger pingen stødig på 80-120, men på HL2DM ligger pingen og hopper mellom 400-700.. Skjønner ikke dette her... btw: Må vi ha nicket fra forumet? Fordi t0mm3n^_ er ikke akkurat så kult. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 btw: Må vi ha nicket fra forumet? Fordi t0mm3n^_ er ikke akkurat så kult. Kansje så vi vet hvem som er hvem? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 jeg bruker ikke nicket mitt fra forumet blir litt snodig HW.no <> *Magnus* heter HW.no <> Spawn som er nicknavnet mitt Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Er dere ferdige med å spille? Endret 27. desember 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 [iC' date=27/12/2004 : 23:34] Er dere ferdige med å spille? Ehm, ja... Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Ja, vi blei ferdig å spille kl. 21.00 i kveld. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Ja, vi blei ferdig å spille kl. 21.00 i kveld. skulle dere ikke starte å spille kl: 21:00 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå