FuglFøniks Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Så... Dette må vel sies å være en suksess. Når blir neste da tro? Men det beste er om folk kun deltar om de er helt sikre på at de ikke skal noe/PC-en funker som den skal/har internett-problemer osv. Og ikke stikk midt i kampen fordi du blir eid a, da blir fraglista mangelfull... Hehe JA GREIT, JEG TAR CREDIT FOR DEN COMMENTEN DERJA! Hehe, litt uheldig akkurat nå du da Var ikke rettet mot deg Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Ja, det var litt kjedelig å spille på samme banen hele tiden. Liker ikke den banen så godt heller. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Tja...alt i alt må jeg si det var ganske morro @SkyMarshall; skal le av deg godt neste gang jeg eier deg Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Ja, det var litt kjedelig å spille på samme banen hele tiden.Liker ikke den banen så godt heller. Blir bedre om vi får skaffet oss vår egen server, kunne vært verd å teste ut en 3mnd's periode eller no... Synes overwatch er kulest jeg EDIT: HINT, HINT Gamer.no! Endret 27. desember 2004 av pain Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Ja, det var litt kjedelig å spille på samme banen hele tiden.Liker ikke den banen så godt heller. Der er jeg og du meget enig. Jeg får det liksom ikke helt til der. Er så trang og forvirrende. Overwatch er en helt annen sak. men det er mange custom maps som begynner og bli virkelig bra nå også - så neste match blir over et bestemt antall maps og rotasjoner. Blir så moro at... Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 *glede seg* Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 *glede seg* Ditto! Dette var vel det siste bilde. Tok ikke så mange bilder. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Tror mortifer kommer til og vinne da ja Neste gang asså... Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 hehehe! På to av bildene, så er det "jeg dreper pain og Haddis dreper meg rett etter". Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) så ut som dere hadde det morsomt der ja Endret 27. desember 2004 av geedoo Lenke til kommentar
flashcrw Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Hva trengs av linjehastighet og evt. hardware for å sette opp en HL2 DM server? Har en 2.5/2.5 mbit linje/server på jobb som jeg kanskje kan benytte. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Vet ikke om dette funker jeg! Er ikke 10mbit standard på disse gamingserverne a? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Vet ikke om dette funker jeg! Er ikke 10mbit standard på disse gamingserverne a? 10mbit og 100mbit er mest vanlig ja. Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Noen ide om når sånn ca. neste gang blir? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Er med jeg hvis det blir en match til de nermeste dagene... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Noen ide om når sånn ca. neste gang blir? Kansje i morgen? Er jo ferie, og jeg har ingenting bedre og gjøre... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Ja i morgen er ingen dum dag. Vi prøver på det om det er flertall for det! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Ja i morgen er ingen dum dag. Vi prøver på det om det er flertall for det! Stemmer for! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Hvorfor heter vi hd.no btw? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Ja i morgen er ingen dum dag. Vi prøver på det om det er flertall for det! Skal bort imorgen kveld, så om vi kan ta det litt tidligere på kvelden enn idag så hadde det vært nice? 18:00 kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå