FuglFøniks Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Mortifer var best, men sånn gårre når man er for sein ^^ Lenke til kommentar
flashcrw Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Hvor mange timer har dere brukt på å bli så gode? Jeg føler jeg bare skyter og skyter..... så kommer en av dere med et skudd og hasta la vista ?! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg tok noen screens, legge dem ut? Ja Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 hehe! Ble lei av robB sine piler etter hvert ass. Husk at jeg kom inn når pain hadde rundt 40 score og jeg tok dere NESTEN igjen! Du var en jævel til og drepe... Sleit som faen med deg... hehehe. Jeg er helt ødelagt i fingrene nå! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Me2...treffer helt feil på tastaturet når jeg skriver... *finne frem powerball* Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Her blei jeg drept, som vanlig. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Da er hovedposten på side 1 oppdatert. Faen ass ... Haddis var skikkelig treffsikker gett. Og hver gang jeg møtte på han så hadde jeg 15 eller mindre i helse. DU er MIN neste gang Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Hehe, en av mine få kills. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Men kan folket til neste gang klare å fikse nick med ÈN gang? Ser mye bedre ut og er mye mer oversiktelig... HD.no <> "ditt nick her" Ikke hd.no<>"nick" *Perfeksjonist* Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg blir med neste gang. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Haha, et blodig najs kill i tilegg da. Men jeg vedder på at 130 av fragga til Haddis var på min bekostning!!!! *notere mr.fotball* Endret 27. desember 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
flashcrw Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Hehe, en av mine få kills. høøhh!....... viste ikke at jeg var så mjuk i beina Endret 27. desember 2004 av flashcrw Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Men kan folket til neste gang klare å fikse nick med ÈN gang? Ser mye bedre ut og er mye mer oversiktelig... HD.no <> "ditt nick her" Ikke hd.no<>"nick" *Perfeksjonist* Den er grei. btw.. en "i" for mye i nicket mitt på første side. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Haha, et blodig najs kill i tilegg da. Men jeg vedder på at 130 av fragga til Haddis var på min bekostning!!!! *notere mr.fotball* Pfff.... Likte de gangene du løp rund med explosive tønner... :!: 2 skudd i tønna og du fløy nedover veggene Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Så... Dette må vel sies å være en suksess. Når blir neste da tro? Men det beste er om folk kun deltar om de er helt sikre på at de ikke skal noe/PC-en funker som den skal/har internett-problemer osv. Og ikke stikk midt i kampen fordi du blir eid a, da blir fraglista mangelfull... Hehe Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Når blir neste kamp? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 @ Haddis: ja det er eyecandy det - men hvorvidt jeg likte det eller ikke kan diskuteres til vi begge har grodd mose nedover ryggskinnene. Din tur neste gang. Vi må rotere noen maps - det er det som er festlig. Men det var bare denne server som var hel-tom akkurat nuh. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Pfff....Likte de gangene du løp rund med explosive tønner... :!: 2 skudd i tønna og du fløy nedover veggene Hehe, tok endel explosive-guys jeg også gitt Lenke til kommentar
highlander Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Så... Dette må vel sies å være en suksess. Når blir neste da tro? Men det beste er om folk kun deltar om de er helt sikre på at de ikke skal noe/PC-en funker som den skal/har internett-problemer osv. Og ikke stikk midt i kampen fordi du blir eid a, da blir fraglista mangelfull... Hehe JA GREIT, JEG TAR CREDIT FOR DEN COMMENTEN DERJA! Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 27. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2004 Pfff....Likte de gangene du løp rund med explosive tønner... :!: 2 skudd i tønna og du fløy nedover veggene Hehe, tok endel explosive-guys jeg også gitt Det som er kult da! Eller skyte med crossbow når de fyller opp helsa. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå