zeox Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 hva er dette egentlig? en hl2dm klan? hvis det, så vil jeg joine! Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Nja det skulle være men nå er det ikke det lenger tror jeg.. :S Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Da er jeg regga! Næææheii, det er jeg som er.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nja det skulle være men nå er det ikke det lenger tror jeg.. :S den kommer tilbake til høsten/vinter tror jeg Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 WoooHooo northclan oppe og går igjen det liker (jeg) vi *skue små stygt på sky som tok ned siden i det hele tatt* Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 savner faktisk goe gamle northclan ^^ Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Da er jeg regga! Næææheii, det er jeg som er.. Oioi, så dårlig den var. Jeg ler. :!: Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Aehhaeh, sånne comebacks er jo hææærli. Ja nei NorthClan kommer ... men nå er det sol ute. Skole begynner igjen å. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Ja da kan jeg glede dere med at det, som sagt, er oppe igjen pga. vintern Det er bare å melde seg på, så blir det nok spilling utover for å si det sånn. Så stikk ca. HIT for å ta en titt! Endret 2. november 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
zeox Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 signed up! (blablabla... 14 tegn..) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Som trofast kvåliti waijner er eg seff med Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Ja så elskverdig ... you shall be p o_O n e d Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Joina, jeg (fårtin tæjn) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Ja WC3:TFT tournament på søndag<3 [LINK] Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2014 Hei folkens. Dette er kongen av nekrofile innlegg, ca 10år siden sist - men det er alikevel relevant. Jeg gikk igjennom gamle servere og harddisker for en stund siden og fant restene av både NorthClan og Raiders of the North og fant ut at jeg kunne sette opp en liten minneside for dem begge på min egen hjemmeside for moro skyld. Så det har jeg nå gjort, og tenkte at noen av dere også hadde hatt moro av å se det igjen. Du kan se en arkivert komplett versjon av websidene ved å klikke bildene på toppen av siden eller URL i høyre sidemeny. NorthClan.com - multigame klanen vår for CS, HL2 og WC3 Raiders of the North - guildet vårt i World of Warcraft Legg gjerne igjen noen kommentarer i Disqus-feltet under sidene om det er noen av dere som tar turen innom. Takk til Alastor som etter forespørsel åpnet denne tråden igjen Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Kjenner igjen nettsiden og navnet på guilden, men det er vel omtrent det eneste jeg husker også. Likevel var det et morsomt gjensyn 1 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. november 2020 Forfatter Del Skrevet 18. november 2020 (endret) Slettet. Meganecro. My bad. Endret 18. november 2020 av SkyMarshall Arts Multitabbing gets confusing. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. november 2020 Forfatter Del Skrevet 18. november 2020 Var good times @Mala🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå