SkyMarshall Arts Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Nei du kan jo ta en titt selv Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Hvorfor har du tatt ned siden a?. Virker tydelig vis som om siden er fysisk borte fra serveren din.. Endret 6. april 2005 av hero_ruler Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hvorfor har du tatt ned siden a?. Virker tydelig vis som om siden er fysisk borte fra serveren din.. stikk inn å sjekk no, og les forklaringen der Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Det kan godt hende at jeg er dum som spørr om dette: Hva er dette? En stor cs- klan eller???? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Det kan godt hende at jeg er dum som spørr om dette:Hva er dette? En stor cs- klan eller???? Northclan var i utg.punktet ment for HL2 DM men dekket så videre WOW og CS. Det ble enighet om på foumet den gang at det skulle bestilles en CSS server. No er NC forløpig lagt ned, og vi bare fortsette på denne siden, og benytter forumet til videre ogranisering av spill og slikt Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Ja alt ble lagt på is når WoW kom egentlig. Men er fullt igang igjen nå - så er det noe respons, så blir det fres i sakene! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Hei igjen folkens. Hvis dere som var medlemmer i Northclan kunne meldt dere opp på www.whinerz.com igjen - så kunne vi fortsatt å skravle litt, vi blei jo en bra gjeng. Dere er savnet. Vintern kommer, og da startes det vel opp noe igjen. Det gamle forumet og designet er tilbake, og vil aldri bli borte igjen. mvh. SkyMarshall Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Slnger meg på å hiver ut litt propagande for Sky her, sett gang å regge dere å hjelp oss å starte noen fornuftige tråder i samma slengern, vi trenger det Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg skal regge meg på forumet en dag, men nå drar jeg til hytta, så ikke akkurat nå... Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Sant nok, jeg er på vei nå! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 http://www.whinerz.com/forum/index.php?act=Reg&CODE=00 Jammen det er bra det Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Skal vel få se om jeg skal få registrert meg, er jo mer moro å ta livet av noen i hl2-dm med en dass når du vet hvem det er Har jo også fått adsl, så det er jeg jo kvitt alt lagget. Ser frem til litt spilling igjen. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Aha, gode gamle NC. Har glemt å regge meg. *skinder seg* Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 The return of Mortifer Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Ja seff ... Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hero 4 tha leet.. Regga meg igjen jeg .. Men likte fortsatt NortClan.com bedre :wub: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå