robB Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Siden fungerer fremdeles ikke Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 no blir eg mektig lei azzå, klandrer deg overhodet ikkje Skymarshall.Hørt noe mer fra de folka? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Ja nei www.b-one.net kan dere bare styre unna folkens. De tillater ikke at man oppbevarer sine egne hjemmelagde mp3's på servern sin, så da stenger de det uten varsel. Ikke bare det, men når man prøver å ta kontakt med dem, så svarer de ikke på godt og vel 24timer. Så når man skal sende mail frem og tilbake med de tar det fort og greit et par dager og vel så det. Men siste mail ble sendt rundt 18.00. Så da skal det være oppe på bena igjen 24timer etter det. Go B-one! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Ja nei www.b-one.net kan dere bare styre unna folkens. De tillater ikke at man oppbevarer sine egne hjemmelagde mp3's på servern sin, så da stenger de det uten varsel. Ikke bare det, men når man prøver å ta kontakt med dem, så svarer de ikke på godt og vel 24timer. Så når man skal sende mail frem og tilbake med de tar det fort og greit et par dager og vel så det. Men siste mail ble sendt rundt 18.00. Så da skal det være oppe på bena igjen 24timer etter det. Go B-one! omfg det er det dummeste eg har hørt om fytti rakker for god service de har da, og fabtastisk at man stenger pga oppbevaring av EGNE mp3 låter Go flame em Marshall Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Ja jeg flamer for døve ører tydligvis. Fikk bare en masse legal drit og trusler tilbake. Men - man har da fler servere å hoste musikk på har man ikke? Jo! Tror egentlig jeg vet hvorfor de stengte det, for de tilbyr fri båndbredde, og etter at sangen havna på WoW-Europe.com så tok det litt av i trafikk. Men uansett, forfeeeeerdelig tåpelig grunn av dem. Så skifter nok leverandør gett. Uansett - siden er oppe sometime tomorrow! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 ok, det var godt å høre.Stå på! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 App-fuckin-plaus! Yihaa! "Vi har vannet over måte, vi har ingen redningsflåte, hu hei ville dyr, blå elefanter på sykkeltur!" - "Olga, Olga, OH!"- "Oggy, oggy, oggy: oj o j oj (osv)"! One more time! Sing it! Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 venter som faen!, Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Ah de tar seg god tid. Still no answer! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Bones veier er uransakelige. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Heller usannsvakelige ... men de svarer vel "straks"! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Heller usannsvakelige ... men de svarer vel "straks"! haha :!: vi får håpe på det. Når er neste match forresten? Må endelig utnytte medlemskapet mitt! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Siden er oppe Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 It is .... Lenke til kommentar
flashcrw Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Det er tydeligvis ikke mange som er inne på sidene våre for tiden. Alle som har regga seg, må gi et svar på mitt innlegg om vis skal bestille HL2DM server eller ikke. Gjør det nå på forumet www.northclan.com Endret 17. mars 2005 av flashcrw Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Bestill HL2DM Server Ja ja ja!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ka i helvete har skjed me sida eller? Opdatering eller klikk hos leverandør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå