robB Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 kan jeg joine? mvh DMX Seff kan du det! Bare registrer deg på forumet du! Lenke til kommentar
dmx Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 kan jeg joine? mvh DMX Seff kan du det! Bare registrer deg på forumet du! sånn nå registrerte jeg meg på forumet på NorthClan.com. så nå er jeg med i clanen? Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ja, si fra i en av seksjonene som cs! eller wow Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Hvis man ikke har spilt på clan-servern på en stund , blir man kicka fra clanen da? Endret 16. februar 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hmm, Men er du sånn at hvis du tar en lang pause eller om du er dårlig? Lenke til kommentar
albions Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Kansje litt "of topic" men sida ser heilt utrolig ut Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Takk for det! Lenke til kommentar
robB Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Sida er veldig bra ja! Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Den er ikke veldig bra i dag "You are not authorized to view this page" 403 error Lenke til kommentar
robB Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Den er ikke veldig bra i dag "You are not authorized to view this page" 403 error Hos meg kommer det "This site has been suspended." Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Den er ikke veldig bra i dag "You are not authorized to view this page" 403 error Hos meg kommer det "This site has been suspended." samme her du, wtf?? Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 No warez?, hehe ! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 HAr ikkje skymarshall noen ord å komme med? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Jo kan komme med noen ord jeg! Grunnen til at siden er nede er fordi: Suspendering kan skyldes en eller flere av nedenstående årsaker: - Overtredelse av våre forretningsbetingelser. - Misbruk av ditt webhotell abonnement. - Sikkerhetsmessige årsaker. Så siden jeg ikke har brutt noen regler, så er det vel sistnevnte, av sikkerhetsmessige årsaker - hva enn det betyr. Men siden er oppe igjen i morgen en eller annen gang. Leverandøren min må bare komme seg på jobb så de kan svare på hva som har skjedd. Men hang on ... bare en midlertidlig bøgg fra deres side. Takk for all ros for siden forresten, det begynte jo i denne tråden alt sammen. Men nå er vi litt mer organisert med 200+ medlemmer, den verste World of Warcraft guilden og opptil flere server til CSS og HL2DM på vei. Ting kan skje bare man vil. - SkyMarshall Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jo kan komme med noen ord jeg!Grunnen til at siden er nede er fordi: Suspendering kan skyldes en eller flere av nedenstående årsaker: - Overtredelse av våre forretningsbetingelser. - Misbruk av ditt webhotell abonnement. - Sikkerhetsmessige årsaker. Så siden jeg ikke har brutt noen regler, så er det vel sistnevnte, av sikkerhetsmessige årsaker - hva enn det betyr. Men siden er oppe igjen i morgen en eller annen gang. Leverandøren min må bare komme seg på jobb så de kan svare på hva som har skjedd. Men hang on ... bare en midlertidlig bøgg fra deres side. Takk for all ros for siden forresten, det begynte jo i denne tråden alt sammen. Men nå er vi litt mer organisert med 200+ medlemmer, den verste World of Warcraft guilden og opptil flere server til CSS og HL2DM på vei. Ting kan skje bare man vil. - SkyMarshall Og det har skjedd, og vi har deg å takke for alt sammen *appplaus folkens* Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 App-fuckin-plaus! Yihaa! "Vi har vannet over måte, vi har ingen redningsflåte, hu hei ville dyr, blå elefanter på sykkeltur!" - "Olga, Olga, OH!"- "Oggy, oggy, oggy: oj o j oj (osv)"! var det nok applauser og speiderkauk? Whehehehe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 App-fuckin-plaus! Yihaa! "Vi har vannet over måte, vi har ingen redningsflåte, hu hei ville dyr, blå elefanter på sykkeltur!" - "Olga, Olga, OH!"- "Oggy, oggy, oggy: oj o j oj (osv)"! var det nok applauser og speiderkauk? Whehehehe :!: Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Idag skulle vert den store dagen, men den gang ei, Sky er en blei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå